WITH THAT SHADOW UPON THE GROUND I CAN HEAR - PEOPLE - SCREAMING OUT
Lost in danger - Pagina 2



 



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Lost in danger

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Cara Auditore
Cara Auditore




Aantal berichten : 64

Registratiedatum : 18-01-14

Character sheet
Age: 20 Years
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger - Pagina 2 Emptywo feb 12, 2014 5:23 pm

Cara
robb stark

Het was stil, maar niet ongemakkelijk stil. Het voelde vertrouwd, alsof ze een gesprek voerde in de stilte. Blikken wisselde, en met elkaars houdingen speelde. Dit had ze nog nooit gehad, Gale was speciaal, iets wat ze zich nu pas realiseerde en te gedachten bracht. Gedachtes, want ja daar bleef het ook bij. Ze had gewoon de moed niet om echt actie te ondernemen. Die bijna kus werd haar bijna vitaal. Ongemerkt slaakte ze een goedmoedige zucht, ze moest zich in bedwang houden. Niet toegeven aan haar verlangens. Het was al eens fout gegaan, en dat mocht niet nog een keer gebeuren. Ze hielt in gedachten dat alle jongens hetzelfde waren. Maar toch voelde het bij Gale zo anders, en hij had dingen vertoont deze avond die haar keer op keer weer hadden verbaasd. Verdiept in gedachte schrok ze van de plots aanraking van Gale zijn vingers op haar jurk. Alsof hij het eerder had gedaan haalde hij het lint los, zodat ze jurk van haar schouders gleed en op de grond viel. Zijn koude vingers gleden over haar schouder, wat zorgde voor kippenvel. Ze draaide haar nek wat om, en zag zijn hoofd naderen. Geen domme dingen nu, herhaalde ze honderden keren in haar hoofd. Zijn lippen voelde warm en zacht in haar nek, en de ademhaling zorgde voor een spanning in haar buik. Cara bracht tegen alle verwachtingen in haar hand omhoog, en streelde daarbij de zijkant van zijn gezicht waarna ze zich omdraaide en over haar jurk heen stapte die op de grond lag. Opnieuw keek ze in zijn verlangende ogen. Ze wou het, ze moest het. Heel voorzichtig drukte ze haar zachte lippen op de zijne, en beantwoorde ze zijn verlangen naar wat moest zijn. Dit voelde goed. Haar hand gleed over zijn schouder naar zijn hand, waarna ze zijn hand pakte en de kus stopte. Het was een begin van iets geweldigs, dat voelde ze. Haar helder blauwe ogen keken naar de grond, te verlegen om hem aan te kijken. ’Sorry ik.. dat had ik niet mogen doen..’ Hopelijk begreep hij haar. Want dit hoorde meisjes niet te doen, tenminste dat was wat haar geleerd was.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gale Grimmiore
Gale Grimmiore




Aantal berichten : 68

Registratiedatum : 17-01-14

Leeftijd : 28

Woonplaats : Neverland

Character sheet
Age: twenty - one
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger - Pagina 2 Emptywo feb 12, 2014 6:40 pm

Met alle voorzichtigheid die Gale in zich had plaatste hij zijn lippen tegen de hals van Cara. Haar zachte huid voelde perfect tegen zijn lippen aan. Spanning had meester gemaakt van Gale. Zijn adem stokte in zijn keel en bedacht zich nu pas dat het misschien heel erg ongepast was om haar hals te zoenen. Maar spijt zou hij er niet van hebben. Hij had een soort verlangen gestild. Hij had Cara kunnen laten zien dat hij een bepaalde spanning voor haar voelde en hij was allang blij dat ze hem niet meteen weg duwde of dat hij een klap in zijn gezicht kreeg. Hij was heel bang dat ze terug zou krabbelen als ze er over na ging denken. Gale was bang dat hij Cara van zich weg zou duwen als hij er over na zou denken hoe gevaarlijk het was om haar in zijn armen te sluiten. Ze werd nummer een doelwit voor vijanden van Gale. Hij wilde daar niet aan denken en zeker niet toen Cara zich naar hem toe draaide. Hij keek haar aan en zag dat ze een zelfde verlangen voelde als die hij voelde. Hij durfde zijn eerste stap niet af te maken, terwijl er duidelijk een teken was dat de eerste stap verder kon. Er was een blokkade die Gale tegen hield. Alsof hij bang was dat Cara nu toch nog weg zou stappen. Maar gelukkig was alles minder waar toen hij haar zachte lippen tegen die van hem voelde. Hij beantwoorde haar kus, een angst droop van Gale af en naar zijn idee werd de kus veelste snel afgebroken door Cara. ’Sorry ik.. dat had ik niet mogen doen..’ Gale fronste zijn wenkbrauwen en de angst die eerder van hem afgedropen was kwam weer terug. Waarom zou ze dat niet mogen doen? Wilde ze dan niet dat hij haar zoende? Maar al snel had hij in de gaten dat, dat het geval niet was. Zoals hij al eerder opgemerkt had was Cara geleerd dat ze geen brutaal gedrag mocht vertonen in bij zijn van mannen. Om eerlijk te zijn vond Gale haar brutaliteit heel leuk. Hij legde zijn vinger onder haar kaak en tilde haar hoofd omhoog. Hij keek in haar ogen en streelde met zijn vingertoppen langs haar kaak en streek naar haar haren en verstrengelde zijn vingers in haar lange donkere haren. Hij trok haar tegen hem aan en plaatste zijn lippen tegen die van haar.
'Dan doe ik het wel.' Mompelde Gale tegen haar lippen en kuste haar weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara Auditore
Cara Auditore




Aantal berichten : 64

Registratiedatum : 18-01-14

Character sheet
Age: 20 Years
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger - Pagina 2 Emptydo feb 13, 2014 8:48 pm

Cara
robb stark

Ze schaamde zich dood. Wat zou hij wel niet van haar denken? Maar aan de ene kant begon hij ermee door haar hals te kussen. Ze miste die aanraking, zo plots en vol gevoel en emoties. Maar aan de andere kant had zij het eerder geprobeerd, en was ze uiteindelijk terug gekrabbeld. Af en toe wou ze dat ze kon vluchten voor bepaalde situaties. Maar dan nam ze Gale mee, waren de gedachtes die erachter aan volgde. Maar dat moment dat ze elkaar lippen aanraakte, was zo teder en zacht dat ze wou dat het nooit eindigde. Het eerste moment was de mooiste. Ze slikte haar woorden weer in, en keek met onzekere blauwe ogen omhoog naar Gale, toen ze kus gestopt had. Cara was een halve kop kleiner dan Gale. Zijn gefronste wenkbrauwen maakte haar gek, ze wou weten wat hij dacht op dit moment. Haar ogen gleden weer naar beneden, maar ze bleef staan. Ze hoopte op nog een tedere aanraking, eentje die haar huid deed tintelen. Daar was hij weer, Gale. Zijn vinger die haar hoofd zachtjes omhoog bracht zorgde ervoor dat ze hem weer aan keek. Ze sloot haar ogen toen zijn hand over haar wang, en door haar haren gleed. Cara wou haar ogen weer open doen, maar ze bleven dicht toen Gale haar tegen zich aantrok. Ze waren nu zo dichtbij. En opnieuw kuste ze elkaar. Deze keer met dezelfde passie. Cara antwoorde zijn kus. ’Dan doe ik het wel’ Spraken zijn lippen op de hare. Ze lachte terug op de zijne. Waarna ze haar handen door zijn haren liet gaan uiteindelijk liet rusten op zijn schouders. Toen de kus eindigde liet ze haar hoofd rusten op zijn borst en genoot ze van het moment om zo dichtbij hem te zijn. Er gingen minuten voorbij. Cara had haar ogen gesloten, en nadat ze haar ogen weer opende realiseerde ze zich hoe moe ze eigenlijk was. ’Is dit echt.. Ons?’ Vroeg ze hem waarna ze haar hoofd optilde en hem aankeek. Ze moest het weten. Of hij hetzelfde dacht. Half slaperig knipperde ze met haar ogen.  


Terug naar boven Ga naar beneden
Gale Grimmiore
Gale Grimmiore




Aantal berichten : 68

Registratiedatum : 17-01-14

Leeftijd : 28

Woonplaats : Neverland

Character sheet
Age: twenty - one
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger - Pagina 2 Emptyza feb 15, 2014 8:45 pm


Een spanning was doorbroken. Gale durfde Cara dicht tegen hem aan te trekken. Hij voelde een verlichtend gevoel van binnen, hij was gelukkig? Als dat de juiste woorden waren dan was hij gelukkig. Hij had geluk gehad dat hij Cara had gevonden. Niet alleen voor zichzelf natuurlijk, ook voor Cara was het maar gelukkig dat hij haar gevonden had. Gale kuste Cara gepassioneerd, maar met tederheid. Hij wist helemaal niet of het meisje überhaupt ooit iemand gezoend had en dan zou hij haar afschrikken door haar met volle passie te zoenen. Of misschien dacht ze nu dat het niets betekende. Waarom Gale zo twijfelde aan zichzelf begreep hij niet. Normaal dacht hij niet aan zulke dingen, dan deed hij het gewoon. Maar toch voelde dit niet hetzelfde, dit voelde beter, vertrouwelijker. Dat klonk natuurlijk heel vaag. ’Is dit echt.. Ons?’ Gale begreep haar vraag niet helemaal. Wilde ze weten of dit echt gebeurde of dat zij nu geliefden waren. Gale voelde in zekere zin een liefde voor haar, maar hij durfde niet te hard van stapel te lopen. Die kwetsbaarheid kon pijn doen als je er achterkomt dat het niet zo is.
'Het voelt echt.. Voor mij.' het was een vaag antwoord. Gale was gewoon niet zo goed in dat liefdes ding. Hij wist nooit de juiste dingen te zeggen en durfde ook niet zo goed zijn gevoelens te vertellen omdat hij bang was gekwetst te worden. Hij glimlachte toen hij naar Cara haar slaperige ogen keek, dat was fijn om te weten dat hij slaap verwekkend was. Hij drukte zachtjes zijn lippen tegen haar voorhoofd.
'Slaap zacht, liefje. Zei hij zachtjes tegen haar en kuste voor een laatste (hopelijk alleen voor deze avond) keer haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara Auditore
Cara Auditore




Aantal berichten : 64

Registratiedatum : 18-01-14

Character sheet
Age: 20 Years
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger - Pagina 2 Emptyza feb 15, 2014 9:53 pm

Cara
robb stark

Het waren dit soort momenten waarvan ze genoot. Stilte en warm tegen Gale aan. Haar ademhaling nam die van hem over, en ze sloot zachtjes haar ogen terwijl ze luisterde naar zijn ademhaling en hartslag. Hij rook naar het bos waar ze vroeger zo graag kwam, met een mengsel van drank. Een geur van vertrouwen en warmte. Na een paar stille minuten, opende ze haar ogen en tilde ze haar hoofd van zijn schouder om hem aan te kunnen kijken. Alles in haar vertelde dat ze om hem gaf, dat ze van hem hielt. Was dat eigenlijk wel mogelijk? Misschien was het voor bestemd. Al geloofde ze daar niet echt in. ’Het voelt echt.. Voor mij.’ Ze lachte warm. ’Voor mij ook..’ Fluisterde ze zachtjes, waarna ze hem los liet en ze een stap naar achteren zette. Haar lichaam was moe, het was een mentaal zware dag geweest. Eerst werd ze bijna verkracht en vermoord, en toen was er Gale die haar redde. En nu deze prachtige avond, waarvan ze nooit had kunnen denken die met Gale te delen. Stilletjes bleef ze hem aankijken. Dromend over deze avond. Wat er was gebeurd. Cara sloot haar ogen toen Gale haar voorhoofd kuste. ’Slaap zacht, liefje’ Een smeltend gevoel ging door haar lichaam. Het liefst bleef ze de hele nacht met hem op. Om tegen hem aan te staan, luisterend naar zijn aanwezigheid. Nog een keer kuste ze elkaar. Deze keer korter, alsof het meer gewoon was nu. Maar niet minder lekker. Ze wende zich van hem af om in bed te gaan liggen. Cara zakte neer op het bed, en legde haar hoofd neer op de kussens. Ze moest het hem vragen. ’Gale…? Ze wachtte niet op reactie. ’Zou je misschien nog even bij me willen komen zitten..?’ Was dit niet raar? Ze hoopte van niet. Ze had zoiets nog nooit eerder gedaan. Maar ze ging gewoon uit van wat ze wou.  


Terug naar boven Ga naar beneden
Gale Grimmiore
Gale Grimmiore




Aantal berichten : 68

Registratiedatum : 17-01-14

Leeftijd : 28

Woonplaats : Neverland

Character sheet
Age: twenty - one
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger - Pagina 2 Emptyzo feb 16, 2014 5:12 pm

Gale vormde een glimlach op zijn gezicht toen Cara bevestigde dat het voor haar hetzelfde was als voor hem. Wat er nu precies hetzelfde was voor hun twee wist hij nog niet. Maar hij voelde wel een verlangen naar haar die hij niet kon plaatsen. Of eigenlijk wel kon plaatsen maar moeilijk vond om te uiten. Hij wilde haar bij zich hebben en aan iedereen kunnen laten zien dat zij deel uit maakte van zijn leven. Al wist hij niet zo goed aan wie hij het moest laten zien omdat hij maar weinig vrienden had en The Creed zou het zeker ook niet goed keuren als hij met een meisje terug zou komen. Hij hoorde de oudere al zeggen dat liefde hem in de weg zou gaan staan, dat ze hem juist op de zwakste plek nu kunnen raken. Maar toch wilde hij er niet tegen vechten en Cara nu gewoon weer los laten en laten gaan. Dat voelde dan weer fout. Gale liet de gedachten maar gewoon varen en kuste Cara voor een laatste keer die avond. Hij liet haar los en keek toe hoe ze in bed ging liggen. Als het aan hem lag veelste ver weg, maar hij liet haar gaan. Hij ging op de bank zitten en trok zijn schoenen uit. Die zetten hij naast de bank en wilde net gaan liggen toen Cara haar stem zijn naam zei. Hij keek in haar richting. ’Zou je misschien nog even bij me willen komen zitten..?’ Gale beet zachtjes op zijn onderlip en knikte langzaam. Wilde ze nou echt dat hij bij haar kwam zitten? Wel hij had haar natuurlijk gekust en sommige vrouwen verwachten dan meer van een man, maar Gale wist zeker dat Cara niet zo'n vrouw was. Toch wilde hij ook geen nee zeggen. Hij stond op van de bank en liep naar haar toe.
'Natuurlijk.' Zei hij terwijl hij naast haar kwam zitten op het bed. Streelden door haar haren keek hij naar haar. Gale zat wat onderuit gezakt tegen de hoofdsteun en keek naar Cara. Het was heel rustgevend om haar zo te zien liggen. Gale hoopte dan ook dat de tijd langer zou duren voordat het weer dageraad zou worden.
'Weet je wat ik me af vraag.' Vroeg Gale zachtjes. 'Waarom je niet bang voor me was toen ik die mensen vermoorden daar buiten.' Het was niet echt het meest geschikte onderwerp om nu over te beginnen, maar toch vroeg hij het zich af. Was ze niet bang dat hij haar ook zou vermoorden?
'Ik bedoel...' Hij wist niet echt wat hij bedoelde. 'Was je niet bang dat ik je ook iets aan zou doen?' Vroeg hij zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara Auditore
Cara Auditore




Aantal berichten : 64

Registratiedatum : 18-01-14

Character sheet
Age: 20 Years
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger - Pagina 2 Emptyzo feb 16, 2014 5:49 pm

Cara
robb stark

Het bed was zacht en warm. Maar toch had ze het koud en miste ze iets. Cara kon wel bedenken wat, en dat was een persoon. Ze legde haar armen boven de deken, en keek hoe Gale zich klaar maakte om zich te vestigen op de bank. Hij hoorde daar niet, hij hoorde hier bij haar in bed. Dat wisten ze allebei. Daarom vroeg ze het hem ook, een soort van, in een andere zin. Maar het was duidelijk wat ze wou. ’Natuurlijk’ Cara lachte omdat een soort kriebel in haar buik opborrelde toen hij opstond en naast haar kwam te zitten. Zijn hand ging door haar haar, waarna ze de binnenkant van zijn hand kuste. Cara kwam half overeind om zich tegen Gale aan te laten kruipen. Ze legde haar ene hand en hoofd op zijn borst, en keek naar buiten. Nadenkend. Het was eigenlijk gewoon een rede hebben om Gale naast haar te hebben. En reken er maar op dat ze hem niet terug naar die bank liet gaan deze avond. ’Weet je wat ik me af vraag’ Zijn stem zacht, net als zijn ademhaling op haar haar. ’Waarom je niet bang voor me was toen ik die mensen vermoorden daar buiten’ Cara voelde waar hij mee zat. En ze begreep deze vraag. Al had ze hem niet nu verwacht. Maar het was eigenlijk wel het juiste moment. ’Omdat die klootzakken het verdiende..’ Zij ze simpel weg. ’Ik schrok wel.. Maar was juist blij dat je me gered had..’ Haar stem ook zachtjes. ’Ik bedoel..’ Cara hielt zich stil. ’Was je niet bang dat ik je ook iets aan zou doen?’ Cara staarde in de donkere ruimte. Kijkend naar niets. ’Nee..’ Gaf ze als antwoord. ’Ik wist dat je mij niks zou doen..’ Het was niet echt een heldere rede, maar het was haar rede. En andere had ze niet. Ze wist dat Gale haar nooit wat zou doen. Maar ze wou het van hem horen. ’Waarom vraag je dit?’ Stelde ze als tegen vraag. Ze moest weten waarom hij dit vroeg. Ze wou hem horen zeggen dat hij haar nooit wat zou aandoen. Want nu ze erover nadacht had het anders kunnen aflopen. Gale had zich niet kunnen beheersen in die situatie, hij had haar ook kunnen vermoorden. Met alle gemak. Maar hij deed het niet. Had hij erover nagedacht om het te doen? Die gedachte maakte haar bang. Maar ze was niet bang voor Gale, dat voelde ze niet. En dat had ze nooit gevoelt.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gale Grimmiore
Gale Grimmiore




Aantal berichten : 68

Registratiedatum : 17-01-14

Leeftijd : 28

Woonplaats : Neverland

Character sheet
Age: twenty - one
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger - Pagina 2 Emptyzo feb 16, 2014 7:46 pm

Gale zat op het bed met Cara tegen hem aan. Hij streelde door haar haren terwijl hij een beetje voor zich uit keek. Er gingen veel gedachtes door hem heen, maar Cara was de hoofd gedachten die door hem heen ging. Soms keek hij omlaag naar Cara, voor al om te checken of ze niet al in slaa gevallen was en dat hij haar dan wakker zou maken met zijn gepraat. Maar ook zij keek in verte ver weg. Een glimlach verscheen op zijn gezicht, gelukkig was zij ook niet zo'n grote prater en kon ze genieten van stilte. Gale kon heel erg genieten van stilte, vooral als je die samen kon delen zoals hij nu deed met Cara. ’Omdat die klootzakken het verdiende..’ Gale lachte zachtjes, de vurigheid die Cara in zich droeg vond hij fantastisch. Ze had nog gelijk ook, die Templar's mochten heus wel even weten wie er de baas was hier. ’Ik schrok wel.. Maar was juist blij dat je me gered had..’
'Gered nog wel, nu klink ik als een held.' Zei Gale. Nu klonk zijn werk als een heldendaad, dat klonk wel beter dan sluipmoordenaar. Gale Grimmiore, de held van Italië. Gale vond dat wel beter klinken ja. Hij drukte zachtjes een kus tegen de kruin van Cara toen ze vertelde dat ze wist dat hij haar niets zou doen. Gelukkig had Gale van boven af het schouwspel aan gezien waardoor hij al snel zag dat Cara geen Templar was geweest, maar ook hij maakte soms zijn fouten. Die berouwde hij, maar hij was tenslotte menselijk. ’Waarom vraag je dit?’ Gale haalde lichtjes zijn schouders op.
'Zomaar, ik begon eens na te denken. Ik leef al een tijdje in de schaduw zonder ooit echt contact te hebben met mensen langer dan een paar dagen. Normaal zat ik daar niet mee, maar nu...' Gale beet op zijn onderlip en keek voor zich uit, misschien was dit helemaal niet het juiste moment. Hij fronste zijn wenkbrauwen. 'Lijk ik het erg te vinden dat ik zo leef.' Zijn werk was gewoon zijn werk, hij hield er niet van maar wist dat het, het beste was. Hij kon toch niets anders, hij werd als een sluipmoordenaar opgevoed en moest ook zo leven. Zijn vader wilde dat en The Creed wilde dat hij als een sluipmoordenaar door het leven ging.
'Het slaat ook nergens op, waarschijnlijk ben ik gewoon moe.' Gale wist niet zo goed wat hij moest doen met het gevoel dat hij nu voelde. Hij wilde Cara niet los laten, maar hij moest haar ook beschermen tegen de mensen die kwaad wilde doen. Hoe ging hij dat doen als zij van elkaar gescheiden waren? Wilde Cara wel zo'n bestaan hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara Auditore
Cara Auditore




Aantal berichten : 64

Registratiedatum : 18-01-14

Character sheet
Age: 20 Years
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger - Pagina 2 Emptyzo feb 16, 2014 9:06 pm

robb stark

Slaap was nog ver weg. Maar toch ook zo dichtbij. Net nog was ze moe en verlangde ze naar een warm bed. Maar nu verlangde ze alleen nog maar naar Gale, en wou ze ieder moment bij hem zijn. Was dit verlieft zijn? Want dan was het het mooiste van de wereld. Haar helder blauwe ogen keken in het niets. Luisterend naar Gale. Zijn hand gleed over haar haar, en af en toe voelde ze zijn blik van boven naar beneden neer kijkend op haar. Waarschijnlijk om te kijken of ze niet in slaap was gevallen. Maar nee, ze zou niet in slaap vallen. Daar was hij veel te boeiend voor. ’Gered nog wel, nu klink ik als een held.’ Cara haar lippen krulde. ’Mijn held..l’ Zij ze zachtjes waarna ze haar hoofd overeind bracht en hem een klein zacht kusje gaf in zijn mondhoek. Vervolgens legde ze haar hoofd weer naar. Voor kort sloot ze haar ogen toen Gale haar een kusje op haar kreun gaf. Deze avond was meer dan perfect, iets wat ze al honderden keren tegen zichzelf had gezegd deze avond. Ze opende haar ogen weer, want ze was nog steeds wakker. ’Zomaar, ik begon eens na te denken. Ik leef al een tijdje in de schaduw zonder ooit echt contact te hebben met mensen langer dan een paar dagen. Normaal zat ik daar niet mee, maar nu..’ Haar wenkbrauwen fronste wat. Ze herkende zoveel in hem wat hij zij. Cara liet hem zijn zin afmaken. ’Lijk ik het erg te vinden dat ik zo leef’ Cara wist niet zo goed wat ze moest zeggen. ’Je bent niet de enigste..’ Zij ze zachtjes, om duidelijk te maken dat Cara ook zo geleefd heeft. Alleen vertelde ze hem niet het hele verhaal, dat bewaarde ze voor later. Hopelijk vroeg hij niet door. ’Maar we hebben elkaar nu toch?’ Want het was zo. Tenminste wat Cara betreft liet ze Gale nooit meer gaan. ’Het slaat ook nergens op, waarschijnlijk ben ik gewoon moe’ ’Het slaat wel ergens op. Het is belangrijk voor jou..Dat je dit vertelt.’ Ze wist niet zo goed of dit wel het antwoord was dat hij wilde horen. ’Maar je vertelt me niet alles Gale..’ Plakte ze er achteraan. Er was meer, ze voelde het. Hij zat ergens mee, en hij vertelde het haar niet. Niet dat hij het moest, als hij het voor zich wou houden moest hij dat doen. Daar had Cara begrip voor.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gale Grimmiore
Gale Grimmiore




Aantal berichten : 68

Registratiedatum : 17-01-14

Leeftijd : 28

Woonplaats : Neverland

Character sheet
Age: twenty - one
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger - Pagina 2 Emptyma feb 24, 2014 8:50 pm

’Mijn held..l' Een glimlach verscheen op het gezicht van Gale. Hij streelde door de haren van Cara. Zachtjes beet hij op zijn onderlip en keek hij naar haar. Hij vertelde haar over zijn leven dat hij eigenlijk nooit zo lang met iemand was of in elk geval met iemand wilde zijn. Hij fronste lichtjes zijn wenkbrauwen toen Cara zei dat hij niet de enigste was. Hij had nooit er over nagedacht dat Cara alleen over straat liep dat ze waarschijnlijk ook alleen leefde. ’Het slaat wel ergens op. Het is belangrijk voor jou..Dat je dit vertelt.’ Hoe belangrijk konden zijn verhalen zijn? ’Maar je vertelt me niet alles Gale..’ Gale keek weg van Cara. Natuurlijk was er meer, maar daar kon hij haar niet mee lastig vallen. Hoe kon hij haar vertellen dat hij morgen weer aan het werk moest en over de hele wereld reisde Hij bleef maar zachtjes door haar haren strelen om te voorkomen dat hij de woorden uit moest spreken. De stilte duurde lang en voelde iets wat benauwd naar Gale zijn idee.
'Cara..' Begon hij mee. 'Mensen vermoorden is mijn manier van geld verdienen, als Assassin leef ik alleen. Niet omdat ik dat wil, maar omdat ik mensen in gevaar breng als ik ze lief heb. Ik denk ook dat daarom je broer zo weinig van zich laat horen. Hij houd van je en laat je los om je in leven te houden. Mensen daar buiten zijn.. Gevaarlijk.' Hoe kon hij zo goed mogelijk uitleggen. Hij begreep natuurlijk dat hij haar hier mee kwetsten, dat hij haar van moment een op afstand had moeten houden.

Sorry ik maak hem morgen af
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Lost in danger - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Lost in danger

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» † Lost Boy †

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Atmosphere :: » Skyrim :: » Shoreport-