WITH THAT SHADOW UPON THE GROUND I CAN HEAR - PEOPLE - SCREAMING OUT
Lost in danger



 



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Lost in danger

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Cara Auditore
Cara Auditore




Aantal berichten : 64

Registratiedatum : 18-01-14

Character sheet
Age: 20 Years
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger Empty
BerichtOnderwerp: Lost in danger   Lost in danger Emptyzo jan 19, 2014 3:03 pm

Cara
robb stark

Het was donker en koud. Cara sloeg haar mantel extra goed om zich heen, waarna ze de cap die over haar schouder hing over der hoofd trok. Haar lange donkerbruine haar bewoog met de zachte wind die door de straten waaide. Het was stil, en ze was alleen. Cara hielt ervan om alleen te zijn. Maar ze wist ook omdat ze vrouw was dat het zeker niet onveilig was. Er waren verkeerde mensen in de wereld die mensen zoals haar pijn wouden doen. Cara was niet bang, maar dat omdat ze het nog nooit had meegemaakt. Geruisloos liep ze langs huizen winkels die allang dicht waren. Haar ogen gleden van links naar rechts, en af en toe keek ze achterom. Ze had het gevoel dat ze gevolgd werd, ook al hoorde en zag ze niks. Vaak was haar intuïtie sterker dan haar zintuigen. Ze liep wat sneller, maar nog steeds geruisloos. Alsof ze zweefde. Cara was soepel, lenig en snel. Dus dat kwam in haar voordeel als het om rennen en klimmen ging. Maar vechten was iets wat ze nog nooit gedaan had, dus was vluchten de enige optie. Plots hoorde ze voetstappen achter zich. Onmiddellijk stopte ze met lopen, en draaide ze zich met een ruk om. Even zag ze niks, maar toen haar ogen spleetjes vormde zag ze uit de schaduwen een gedaante op haar aflopen. Aan de bouw te zien een man, hij liep snel en doelgericht. Cara twijfelde geen seconde, ze draaide zich om en zette het op een rennen. Met haar handen pakte ze haar mantel en jurk vast zodat ze sneller kon rennen. Haar haren gleden langs haar gezicht. Met angst in haar ogen keek ze achterom. Het persoon was ook gaan rennen. En ondertussen hadden nog 2 mannen die erbij gevoegd. Cara rende sneller, en sloeg een donkere steeg in. Daar was ze veilig, daar konden ze haar niet vinden. Hoopte ze. Ze hielt stil en verstopte zich in het donker, haar ademhaling was snel maar ze probeerde stil te zijn. Ze hielt haar hand voor haar mond, haar hart ging razendsnel te keer. Plots voelde ze een aanwezigheid in de duisternis, en kort daarna werd ze uit de steeg getrokken en op de straat gegooid. Ze viel hard en haalde daarbij een handen en knieën open. Echter voelde ze geen pijn, enkel angst. Ze gilde luidkeels van angst. Waarna ze huilde en probeerde overeind te komen, maar de twee mannen van het drietal trokken haar omhoog. Hardhandig. Terwijl de derde man, duidelijk de leider een mes tegen haar keel drukte. Een man die haar vast hielt drukte en hand om haar mond. Ze huilde van angst. De dood leek plots zo dichtbij. De man kwam akelig dichtbij, en zelf met die hand voor haar mond kon ze alcohol en zware lichaamsgeur ruiken. ’Laat ons eens zien wat er onder die jurk verborgen zit’ Grijnsde hij vies, waarna hij de jurk voor haar benen omhoog tilde. Cara trapte ze man in zijn gezicht, waardoor hij even afgeleid was. Ze probeerde los te komen, maar de mannen hielden haar nog steeds vast. De leider kwam woest naar voren en haalde daarbij het mes over haar wang. Ze gaf geen kick, het was niet diep. Bloed bolde op uit de snee. Ze ademde snel, als een opgejaagd hert. ’Dat is niet lief. Als je nou gewoon doet wat ik zeg laat ik je leven.’ Toen hij weer dichterbij kwam en deze keer de stof om haar bovenste lichaam naar beneden waarbij een gedeelte van haar boezem bloot kwam te liggen probeerde ze wild los te komen. Wat opnieuw niet lukte. De moed zakte langzaam weg. Er was niemand om haar te helpen.  


Terug naar boven Ga naar beneden
Gale Grimmiore
Gale Grimmiore




Aantal berichten : 68

Registratiedatum : 17-01-14

Leeftijd : 28

Woonplaats : Neverland

Character sheet
Age: twenty - one
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger Emptyzo jan 19, 2014 4:01 pm

Gale lag op een van de lagere daken op zijn rug. De kou had behoorlijk toegenomen, maar Gale had zich daar weinig van aangenomen. Hij was de kou net zoals het donker onder tussen wel gewend. Normaal sliep hij wel in een herberg, maar zijn hoofd stond niet naar de drukte van zo'n herberg. Alsof hij het gevoel had dat er iets gaat gebeuren. Waarschijnlijk was hij gewoon gek aan het worden. Hij lag plat op zijn rug en telde de sterren die hij voorbij zag komen. Als je hem zo zou zien liggen zou je niet denken dat hij een van de dodelijkste mannen is in deze stad. Misschien maar goed ook dat hij daar soms aan kon ontsnappen. Al duurde dat niet heel lang. Gale hoorde van uit de straten geroezemoes klinken. Hij fronste zijn wenkbrauwen terwijl hij recht op ging zitten. Het was hier niet ver vandaan. Gale stond op en volgde het geluid. Hij sloop over het dak en kwam uit bij een steegje waar het geluid vandaan scheen te komen. Hij kon maar weinig zien omdat het veelste donker was. Hij focuste zich op de geluiden en kon ongeveer zeggen waar de personen waren. ’Dat is niet lief. Als je nou gewoon doet wat ik zeg laat ik je leven.’ Die woorden waren voor Gale genoeg om te weten dat de mannen iets van plan waren met het meisje dat hij daarvoor had horen praten. Hij ging recht staan, legde zijn focus op de mannen die er bij stonden en sprong van het dak. Zijn verborgen messen schoten uit hun gevesten en staken in de nek van de mannen die er bij hadden gestaan. Nu alleen nog de derde man die met een mes in zijn handen nu naar Gale stonden.
'Dat is niet erg lief van je.' Zei Gale met een grijns op zijn gezicht. In het vage licht dat door de steeg scheen moest hij er nu behoorlijk angstaanjagend uit zien. Zeker door het bloed dat aan zijn handen kleefde. 'Laat jezelf zien vreemdeling.' De man doelde waarschijnlijk op de capuchon die over het gezicht hing van Gale.
'Dat zul je wel zien in hel.' Siste Gale naar de man, in een vlugge beweging haalde hij uit en stak hij het verborgen mes tussen zijn ribben, het andere mes stak hij in zijn hals. De man maakte wat vage geluiden en uiteindelijk viel hij dood nee op de grond. Gale veegde zijn handen af aan de stof die om zijn middel hing. Daarna richtte hij zich op het meisje.
'Hebben ze je pijn gedaan?' Vroeg Gale, daarna zag hij dat ze een snee in haar wangen had. Hij trok een stuk stof van zijn riem en gaf het aan het meisje. 'Dat houd het bloedde wel tegen.' Zei hij zachtjes, hij wilde er weer vandoor gaan nu het meisje weer veilig was, maar hij bleef staan. Iets wat ongemakkelijk aanvoelde voor hem. Hij wilde het meisje niet aan het schrikken maken, waar hij waarschijnlijk al in mislukt was. Niet iedereen dood even drie mensen alsof het niets was. Dat arme kind moest zich dood geschrokken zijn door Gale. Of misschien was te erg in shock om te begrijpen wat Gale gedaan heeft.
'Kan ik iets voor je doen? Je ergens naar toe brengen of zo?' Vroeg Gale uit eindelijk maar aan het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara Auditore
Cara Auditore




Aantal berichten : 64

Registratiedatum : 18-01-14

Character sheet
Age: 20 Years
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger Emptyzo jan 19, 2014 9:33 pm

Cara
robb stark

Het was donker en koud. Cara sloeg haar mantel extra goed om zich heen, waarna ze de cap die over haar schouder hing over der Voor even leek de dood zo dicht bij. Want deze viezeriken konden het wel vergeten dat ze ook maar wat bloot gaf. Ze ging nog liever dood. Ze duwde zich zelf waarachter, en beet in de hand van degene die het voor haar mond hielt. Waarna ze de leider in zijn gezicht spugte. Ze was niet bang, en ze liet deze vreemdelingen niet aan haar komen op een manier die ze niet accepteerde. Plots zag Cara wat zwarts over de daken glijden, een schaduw die doelgericht op hun af kwam. Nog een viezerik, of haar redder misschien. Cara liet het niet merken dat ze hem gezien had. Ze hoopte alleen maar op haar tweede gedachte. Voordat ze verder wat bij haar konden doen, vielen de twee mannen naast haar dood neer op de grond. Cara schoot meteen naar links, en bekeek de twee doodbloedende lichamen. Een lichte grijns verscheen op haar gezicht, ze voelde een soort verbitterde wraak. Die enkel niet door haar verricht was. Ze kon zijn gezicht niet zien, enkel een schaduw, een mysterie die haar hart sneller deed kloppen. ’Dat is niet erg lief van je’ Zijn stem was net zo mysteries als dat hij eruit zag. Haar ogen gleden van de leider naar de vreemdeling. Ze zag enige angst in zijn ogen, vast omdat zijn twee maten dood waren en hij waarschijnlijk de volgende zou zijn. De man brabbelde in dronken angst wat terug, ’Dat zul je wel zien in hel’ En toen was de leider dood. Het ging allemaal te snel. Ze was een soort van gefascineerd door de manier hoe hij doodde. Zo soepel en geruisloos. Ze moest naar hem blijven kijken, maar toch voelde ze nog steeds die angst van eerder. Wat onzeker keek ze hoe hij zijn aandacht op haar richten, niet dreigend, maar toch bleef ze wantrouwend. ’Hebben ze je pijn gedaan?’ Lief dat hij het vroeg. Cara schudde van nee, ze probeerde zijn gezicht te zien maar hij hielt het verborgen. Misschien omdat hij in het geheim wou blijven, misschien omdat hij lelijk was. Ze volgde zijn beweging hou hij een stukje stof afscheurde, en haar het aanbood. Ze staarde het stof zowat uit zijn handen weg, maar pakte het toch aan. ’Dat houd het bloeden wel tegen’ Cara drukte kort de stof op haar snee, het prikte enkel maar ook niet meer. Toen ze het stofje eraf haalde was er een rechte streep bloed zichtbaar. Het stofje stopte ze weg in een zak van haar mantel. ’Bedankt..’ Sprak ze zachtjes. Haar stem paste perfect bij haar uiterlijk. ’Ik bedoel bedankt dat je me gered heb..’ Ze lachte kort waarna ze haar blik wende op de dode lichamen. ’Kan ik iets voor je doen? Je ergens naar toe brengen of zo?’ Haar bleek gleed weer naar de vreemdeling waarvan ze zijn gezicht nog steeds niet kon zien. ’Je hoeft me nergers naar toe te brengen. Maar misschien kun je me wel helpen deze lijken weg te brengen..’ Ze knikte kort, en stapte naar de leider toe om hem te verslepen. Aangezien de lijk midden op een straat lag, waar het overdag bevolkt is van de mensen. Cara vroeg verder niet waarom hij haar had geholpen, of waarom hij zijn gezicht verborg. Ze was nooit een persoon geweest die in persoonlijke ruimtes kwam van mensen die ze niet kende.  


Terug naar boven Ga naar beneden
Gale Grimmiore
Gale Grimmiore




Aantal berichten : 68

Registratiedatum : 17-01-14

Leeftijd : 28

Woonplaats : Neverland

Character sheet
Age: twenty - one
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger Emptyma jan 20, 2014 10:00 am

De mannen waren niet meer zo heel sterk door de alcohol die ze overduidelijk eerder die avond gedronken hadden. Hun reactie vermogen was zo laat dat ze allang gedood waren voordat ze het door hadden. Alleen de derde man had Gale al gezien, maar ook hij was al zo ver heen dat hij gemakkelijk de man kon doden zonder zich zelf te verwonden. De woorden die de man had uitgesproken deden Gale niets en hij zelf sprak zijn woorden uit alsof ze niets betekende. Niet dat hij de man ooit zou weerzien. Zijn geloof in de hemel en in de hel had hij al heel ver achter zich gelaten.
Gale knikte alleen toen het meisje hem bedankte voor het stuk stof dat hij aan haar had gegeven. ’Ik bedoel bedankt dat je me gered heb..’ Een kleine glimlach verscheen op het gezicht van Gale.
'Geen probleem.' Zei hij en boog voor haar. Hij was blij dat hij haar had kunnen helpen. Die ratten van een Templar's hadden nog vele ergere dingen met haar kunnen doen. Gale wilde daar liever niet aan denken. Ondanks dat hij het meisje niet kende, hij gunde niemand dat het ooit zou overkomen. ’Je hoeft me nergers naar toe te brengen. Maar misschien kun je me wel helpen deze lijken weg te brengen..’ Dat verbaasde Gale. Normaal zou een meisje zo geschrokken zijn dat ze juist hulp willen hebben. Deze keek meteen naar andere zaken. Ze zag er niet uit als een dame van plezier. Ook zag ze er niet naar uit dat ze de daders kenden en dat ze dit wel vaker had meegemaakt. Toch vroeg Gale er niet naar en hielp haar met de slachtoffers te verstoppen. Hij tilde de mannen met gemak op, verstopte er eentje in een regenton die aan het begin van de steeg stond. Een ander verstopte hij in de schaduw in de hoek. Die zouden ze morgen wel weer vinden. Het meisje was zelf bezig met de derde man te verstoppen.
'Weet je zeker dat ik je niet naar huis moet brengen of naar een andere plaats waar het veilig is?' Vroeg Gale voor de zekerheid. Hij wou haar bijna zijn eigen slaap plaats aanbieden maar dat zou natuurlijk weer verkeerd overkomen na wat er met haar gebeurd is. Ook kon hij haar niet meenemen naar de sluipmoordenaars, niemand mocht weten waar dat gebouw was en wat voor geheimen daar te ronden ging.
'Er lopen hier in de buurt veel Templar's rond, ik wil er zeker van zijn dat ze je met rust laten.' Hij doelde vooral op de snee op haar wang. Als ze dat zouden zien zouden ze zeker vragen gaan stellen aan het meisje. Als ze daarna nog niet dat haar jurk gescheurd was, dan zouden ze haar nog meer vragen stellen wat ze niet kon gebruiken. En ook vertrouwde Gale de Templar's niet.
Normaal gesproken deed Gale zijn capuchon niet af, niemand mocht zijn uiterlijk kennen omdat het hem in gevaar kon brengen. Maar hij wist ook dat het meisje hem niet zou vertrouwen omdat ze waarschijnlijk zijn gezicht niet kon zien. Maar hij wilde weer niet dat het meisje verder alleen over straat zou gaan. Dus hij deed wat hij moest doen en deed de capuchon af. Hij haalde zijn hand door zijn donkere krullen en keek het meisje aan met donkerbruine ogen.
'Laat ik me in elk geval voorstellen, Gale Grimmiore.' Of het handig was dat het meisje zoveel over hem wist dat wist hij niet. Ze was volkomen kalm geweest tot nu toe over de lijken. Maar Gale durfde er niet aan te twijfelen dat ze iets slechts in haar had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara Auditore
Cara Auditore




Aantal berichten : 64

Registratiedatum : 18-01-14

Character sheet
Age: 20 Years
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger Emptyma jan 20, 2014 6:37 pm

Cara
robb stark

Het lijk was zwaar, maar met wat gezucht en gekreun lukte het haar. Ze gooide het derde lijk over de brug het water in. De veegd haar handen over elkaar en kwam weer terug bij de vreemdeling. 'Weet je zeker dat ik je niet naar huis moet brengen of naar een andere plaats waar het veilig is?' Cara moest lachen omdat hij zo beleefd en vriendelijk was. Er waren nog maar weinig mannen zoals hij tegenwoordig. De meeste mannen wouden namelijk maar 1 ding. En dat was iets wat ze verafschuwde. 'Heel erg lief, maar dat is juist het probleem...' Kort keek ze even weg. Even twijfelend of ze het hem wel moest vertellen. 'Ik heb geen plek waar ik naar toe kan. Tenminste niet de komende paar dagen.' Vertelde ze hem toch maar. 'Maar ik red me wel, een herberg doet het goed' Ze knikte kort. Maar toch bleef ze staan. Alsof ze wachte op iets. Ze was razend nieuwsgierig naar hem. Voornamelijk hoe hij eruit zag, en wat zijn naam was. Cara was niet een nieuwsgierig persoon, maar deze keer wel. Hij was immers haar redder. 'Er lopen hier in de buurt veel Templar's rond, ik wil er zeker van zijn dat ze je met rust laten.' Het verbaaste haar dat een vreemd iemand zich druk maakte om haar. Misschien was ze het niet gewend. 'Dan ben ik nu extra alert' Ze grinnikte kort, waarna ze met haar vinger een plukje haar achter haar oor stopte. Met grote groen bruine ogen keek ze hoe de vreemdeling zijn capuchon af deed. Even stond ze versteld. Alles behalve dit had ze verwacht. Hij had donkere krullen en donkere ogen. Ze moest even blijven kijken, maar vervolgens wende ze haar blik toch af. Cara had geleerd mannen niet in de ogen aan te kijken. Vrouwen moesten onderdanig zijn, anders werden ze gestraft. 'Laat ik me in elk geval voorstellen, Gale Grimmiore' Haar ogen gleden toch langzaam weer terug. Ze kon het niet laten. 'Je bent aan Assassin niet?..' Ze kon het niet laten want eigenlijk wist ze het zeker. de manier hoe hij vocht en bewoog vertelde haar genoeg. En hoe hij ook over de templars praatte alsof hij ze haatte was genoeg rede voor haar om te denken dat hij er een was. Ze lachte wat verlegen door haar plotse vraag, zoiets zou ze nooit zomaar aan een vreemdeling vragen. 'Sorry... Mijn naam is Cara Auditore' Ze spraak haar voor en achternaam perfect met een italiaans accent uit, waarbij ze de puntje van haar jurk pakte en wat door haar knieen boog. 'Ik had niet zo brutaal moeten wezen met mijn vragen, mijn excuses' Het was niet normaal om zo tegen mannen te praten, zo had ze het nooit geleerd. Maar toch voelde het niet verkeerd bij hem, ookal kende ze hem nog maar net. En vertrouwde hij hem ook niet volledig. Maar hij was haar redder, herhaalde ze in haar achterhoofd. Deze nacht zou ze niet snel vergeten.  


Terug naar boven Ga naar beneden
Gale Grimmiore
Gale Grimmiore




Aantal berichten : 68

Registratiedatum : 17-01-14

Leeftijd : 28

Woonplaats : Neverland

Character sheet
Age: twenty - one
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger Emptyma jan 20, 2014 8:42 pm

'Heel erg lief, maar dat is juist het probleem... Ik heb geen plek waar ik naar toe kan. Tenminste niet de komende paar dagen.' Gale had haar het liefst nu meteen meegenomen naar zijn slaap plaats. Ook niet dat, dat heel erg veel was. Het was in elk geval iets waar ze een klein beetje kon opwarmen en de komende dagen kon blijven om te slapen. Ondanks dat niemand mocht weten wie hij was en waar hij woonde. Of nou ja verbleef deze tijd. De herberg stelde niet veel voor waar hij nu verbleef maar het was gratis omdat de herbergier vrienden was met de assassins. Dus misschien kon hij haar daar onderdak geven.
Het leek wel alsof het meisje helemaal niet geholpen wilde worden. Ze wees het af dan Gale haar ergens naar toe zou brengen, ook wees ze het af toen Gale zei dat er een hoop Templar's rond liepen rond deze tijd. Gale kon geen hoogte krijgen van het meisje en dat was de drijfveer om hier te blijven staan. Haar alleen maar aan te kijken met een vermakelijk glimlachje op zijn gezicht omdat hij van haar aanwezigheid genoot. Niet op een manier zoals die andere mannen daarstraks deden. Nee op een manier dat hij genoot van haar zelf vertrouwen en ook van haar brutaliteit. Geen een vrouw durfde zomaar vragen te stellen aan een man. Maar zij deed het. Zij vroeg hem of hij een Assassin was zodra hij zijn capuchon van zijn hoofd gehaald had. Gale moest kort lachen, hij keek kort naar de grond en bedacht toen een idee. 'Ik had niet zo brutaal moeten wezen met mijn vragen, mijn excuses' Gale schudden zijn hoofd. Nee hij wilde juist dat ze door zou gaan met de vragen te stellen. Hij vond het leuk dat iemand geïnteresseerd in hem was. Daardoor raakte Gale ook steeds meer geïnteresseerd in Cara. Hoe wist zij van de Assassins af?
'Laten we het zo doen, ik breng jou veilig naar de herberg waar ik overnacht en in die tussen tijd zal ik je vertellen waar ik vandaan kom en wat ik doe.' Stelde Gale voor. Natuurlijk zou hij niet alles vertellen, alleen maar wat kleine dingetjes die gaan kwaad konden. Waarschijnlijk zou dat al voor het meisje avontuurlijk genoeg zijn.
'En ow ja, we gaan wel via de daken.' Een kleine grijns verscheen op het gezicht van Gale. Natuurlijk maakte hij maar een grapje, wel moest hij extra voorzichtig zijn als hij over de straten zou lopen. 'Hoe weet jij trouwens van de Assassins?' Vroeg Gale aan Cara, hij hield zijn arm uit voor haar zodat ze kon in haken en dat ze samen de steeg konden verlaten.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara Auditore
Cara Auditore




Aantal berichten : 64

Registratiedatum : 18-01-14

Character sheet
Age: 20 Years
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger Emptydi jan 21, 2014 4:53 pm

Cara
robb stark

Het was dat ze niet snel een aanbod nam van vreemde, maar anders had ze zich zeker naar huis laten. Al had ze geen huis, maar dat maakte niet uit. Cara voelde dat ze rode wangen kreeg, ook al had ze het ijskoud. De manier hoe hij naar haar lachte zorgde ervoor dat ze ook lachte alleen was ze toch wat onzeker. Mannen waren nou eenmaal niet te vertrouwen. Maar misschien was Gale een uitzondering. Ze voelde nog steeds een ligt schuld gevoel over haar brutale vraag, maar aan zijn gezicht te lezen vond hij het niet erg. Hij moest er om lachen, en dat maakte haar een stuk zekerder van de situatie. Normaal werd ze erg onzeker en onderdanig met de aanwezigheid van een man. Maar bij Gale was het zo anders, zo natuurlijk. Toch bleef ze wantrouwig, ze was te vaak in de val gelopen om iemand nog te kunnen vertrouwen. 'Laten we het zo doen, ik breng jou veilig naar de herberg waar ik overnacht en in die tussen tijd zal ik je vertellen waar ik vandaan kom en wat ik doe' Cara lachte ligtjes en warm. 'Dat lijkt me een perfect idee' Ze schuivelde een stukje nader Gale. 'En ow ja, we gaan wel via de daken' Nog beter. Cara was een perfecte klimmer. 'Geen probleem' Grijnsde ze, waarbij ze haar ogen ligt dichtkneep. Ze wist dat het grapje was, maar ze zou het zo doen. Niet dat ze het dagelijks deed, en eigenlijk s'nachts nooit. Dus misschien was via de grond toch wat beter. 'Hoe weet jij trouwens van de Assassins?' Ze haakte haar slanke arm in de arm van Gale toen hij dat aanbood. Er raasde een soort onbekende spanning door haar lichaam toen ze hem aanrakte en zo dichtbij hem was. 'Om een lang verhaal kort te houden..' Begon ze. 'Mijn familie had er mee te maken.' Vertelde ze hem. Het verhaal erom heen was niet zo intressant. 'Ik herkende het creed teken op je riem.' Ze keek even naar zijn riem om te laten zien wat ze bedoelde. 'Maar vertel.. ik ben benieuwd' Vroeg ze nieuwsgierig, waarna ze even naar zijn gezicht keek en toen weer terug op de weg. Het was nog steeds stil en donker terwijl ze over straat liepen. Ze had een klein idee van waar de herberg zou zijn, en als ze het goed had waren ze er bijna.
 


Terug naar boven Ga naar beneden
Gale Grimmiore
Gale Grimmiore




Aantal berichten : 68

Registratiedatum : 17-01-14

Leeftijd : 28

Woonplaats : Neverland

Character sheet
Age: twenty - one
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger Emptydo jan 23, 2014 6:43 pm


'Dat lijkt me een perfect idee' Gale grijnsde, hij was blij dat hij Cara had weten te overtuigen dat het toch maar een goed idee was dat hij haar ergens naar toe zou brengen. Al ging het wel niet helemaal zoals het hoorde, Gale hoorde niet over The Creed te praten. Maar voor haar zou hij wel een uitzondering maken. Hij had namelijk het gevoel dat het vandaag niet de laatste keer zou zijn dat hij haar zou zien. Misschien wel gewoon een wilde gedachten, maar het voelde echt alsof hij haar vaker ging zien.
Gale keek wel even verrast op toen ze zei dat het geen probleem was dat  ze over de daken zouden gaan. Ondanks dat Gale haar nu wel wilde uitdagen hield hij zich netjes. Hij ging het haar niet aan doen om in die lange jurk over de daken te springen op zijn snelheid. Hij schudden lichtjes zijn hoofd en nam haar mee over de straten. Wel deed hij zijn capuchon weer op, hij wilde niet herkent worden door templar's. 'Om een lang verhaal kort te houden.. Mijn familie had er mee te maken.' Gale knikte. Zo kwamen de meeste er mee te maken. Gale zijn familie had ook connecties met The Creed. Daardoor kon Gale bij hun in training en uit eindelijk werken daar.
'Hopelijk op een goeie manier.' Zei Gale iets wat zacht. Van onder zijn capuchon keek hij naar het meisje. Ze was veelste jong om met zulke zaken bezig te zijn. En dat zei Gale dan, hij was zelf waarschijnlijk niet veel ouder. Toch voelde hij zich soms ouder dan de meeste mensen. 'Ik herkende het creed teken op je riem.' Gale keek naar zijn riem, het embleem dat aan zijn riem zat. Ja daar werd hij aan herkent. Sommige mensen waren bang voor hem door het embleem, andere waren gerust gesteld en andere wilde hem vermoorden. Geen veilig teken om meer rond te lopen als je niet weet wat het betekend. Gelukkig wisten ook maar weinig mensen wat het betekende. 'Maar vertel.. ik ben benieuwd' Gale fronste zijn wenkbrauwen.
'Jouw nieuwsgierigheid is beangstigend.' Zei hij met een klein lachje. Nog nooit had hij iemand zo enthousiast zien worden om een Assassin, een persoon die meer doden op zijn geweten heeft dan wie dan ook.
'Ik ben bij The Creed terecht gekomen nadat mijn familie gedood was, mijn pa had nauwe connecties en het was het eerste waar ik naar toe kon. Ik ben daar getraind door een van de Assassins, daarna moest ik een eed afleggen dat ik me aan de regels zou houden en toen daarna was ik vrij uit om te gaan. Natuurlijk krijg ik zo af en toe mijn opdrachten van de The Creed, maar het meeste is wat ik zelf vind op straat. En vandaag was het een mooie dame in nood redden.' Gale voelde een glimlachje toe aan zijn laatste zin. Het was niet helemaal het verhaal over de assassins maar zo heeft Gale het meegemaakt. En zo kon hij ook een beetje flirten met Cara. Iets wat misschien geen slim idee was, zeker niet als de Templar's zouden uit vinden dat Gale waarde aan haar hechten. Hij wilde er liever niet over nadenken. Misschien kan hij beter van het moment genieten en haar morgen weer vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara Auditore
Cara Auditore




Aantal berichten : 64

Registratiedatum : 18-01-14

Character sheet
Age: 20 Years
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger Emptyza jan 25, 2014 2:46 pm

Cara
robb stark

Nog nooit had ze een man op deze manier behandeld. En hij leek het goed te vinden, alsof het normaal was. Als haar vader haar toch eens zo zou zien, dan zou hij haar op laten hangen. Maar gelukkig was haar vader dood. Ze had niet gerouwd toen ze aan zijn sterf bed stond. Het gevoel van thuis maakte haar misselijk, dus besloot ze de gedachte af te sluiten en haar aandacht volledig aan Gale te geven. Een sierlijke grijns krulde haar lippen. Ze keek even hoe hij zijn capuchon weer op deed, nu begreep ze het en vond ze het niet erg. Cara wist immers hoe hij er nu uit zag. En dat beeld kon ze telkens weer naar voren halen. Cara besloot haar cap naar beneden te laten, het was niet nodig en bij Gale voelde ze zich meer dan veilig. ’ Hopelijk op een goeie manier.’ Cara knikte van nee, ’Mijn vader was een templar..’ Hopelijk maakte ze hem hiermee niet boos. Ze haatte haar vader, hij was een verschrikkelijke man. ’Maar mijn oudste broer is net als jij een Assassin’ Het laatste sprak ze zachtjes uit, je wist maar nooit wie er mee luisterde met dit gesprek. Al zouden ze het waarschijnlijk wel merken als ze gevolgd werden. Cara vroeg zich af of ze er al bijna waren. ’ Jouw nieuwsgierigheid is beangstigend.’ Cara grimaste, maar reageerde er niet op. Ze hielt hun manier van gesprekken voeren. Hun, alsof ze elkaar al jaren kende. ’ Ik ben bij The Creed terecht gekomen nadat mijn familie gedood was, mijn pa had nauwe connecties en het was het eerste waar ik naar toe kon. Ik ben daar getraind door een van de Assassins, daarna moest ik een eed afleggen dat ik me aan de regels zou houden en toen daarna was ik vrij uit om te gaan. Natuurlijk krijg ik zo af en toe mijn opdrachten van de The Creed, maar het meeste is wat ik zelf vind op straat. En vandaag was het een mooie dame in nood redden.’ Tijdens hun gesprek ging haar blik naar de weg voor hun weer terug naar Gale. Ze knikte een paar keer als teken dat ze luisterde. Af en toe kreeg ze een glimp van donkere ogen. Er ging een soort onbekend gevoel door haar buik heen bij zijn laatste woorden. ’Sorry van je familie..’ Gaf ze als reactie van de dood van zijn familie. Zij had precies hetzelfde meegemaakt, alleen iets anders. Cara voelde geen verdriet als ze aan de dood van haar vader dacht. Enkel aan haar moeder en broers, die de dood te vroeg hadden gezien. Maar om de zweer niet te doen verpesten, gaf ze hem een klein duwtje met haar arm die nog steeds door de zijne gekruld was. ’Zit je nou te flirten?’ Vroeg ze gespeeld uit de hoogte. Haar lippen vormde een speelse lag. ’Zijn we er bijna? Ik begin het toch wel koud te krijgen’ Ze keek kort naar Gale waarna ze haar blik langs de daken liet glijden. Een rilling liep over haar huid. 


Terug naar boven Ga naar beneden
Gale Grimmiore
Gale Grimmiore




Aantal berichten : 68

Registratiedatum : 17-01-14

Leeftijd : 28

Woonplaats : Neverland

Character sheet
Age: twenty - one
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger Emptyma jan 27, 2014 8:31 pm

’Mijn vader was een templar..’ Gale beet op zijn kaken. Waarom koos hij natuurlijk weer voor het meisje met een Templar als vader om te redden. Van onder zijn capuchon keek hij naar Cara. Hopelijk was dit niet een valstrik waar hij in trapte. Hij wilde niet om zich heen kijken, misschien was het niet waar en kwetste hij het meisje. Maar echt veilig voelde hij zich nu ook weer niet. Maar er was ook iets in haar stem, iets wat Gale weer gerust stelde. Er gingen teveel dingen door hem heen en hij wilde geen van die dingen voelen. Wat was het toch met dit meisje. Waarom gebruikte ze deze woorden om deze gevoelens bij hem naar boven te trekken. ’Maar mijn oudste broer is net als jij een Assassin’ Gale trok zijn wenkbrauw op, misschien viel het allemaal wel mee. Waarschijnlijk wel, alleen trok Gale weer te snel een conclusie.
'Misschien ken ik hem wel.' Zei Gale zachtjes. Hij was vaak bij The Creed geweest. Had ook veel mede assassins ontmoet in die tijd dat hij getraind werd. Het was vreemd om mensen te ontmoeten die hetzelfde dachten als jij en hetzelfde moordwerk zo gemakkelijk deden. Gale beet zachtjes op zijn onderlip, nee dat had hij niet moet zeggen. Natuurlijk zou Cara haar broer dan willen zien.
Gale zou er alles voor doen om zijn broers en zussen weer te kunnen zien. Jammer genoeg zou hij dat nooit kunnen, tenzij hij dood zou gaan. Maar dat stond nog niet op zijn lijstje. Zijn pa zou hem weer net zo hard terug sturen net zo lang totdat hij zijn vader trots gemaakt zou hebben. Tot dat hij wraak genomen had op de mensen die zijn familie hadden vermoord. Maar Gale wilde geen wraak nemen, hij was zo nu en dan op zoek naar ze, maar hij wist niet zeker of hij de mensen wel wilde vinden. Hij was bang dat hij de mensen ooit kende en dat het hem pijn zou doen. Of misschien kende hij de mensen niet en dan moest hij ze gaan doden. ’Sorry van je familie..’ Gale haalde wat onverschillig zijn schouders op.
'Ik kan er nog maar weinig aan veranderen. Gelukkig kon ik bij The Creed terecht waar ik opgescheept zat met Darren Auditore, in het begin kon hij mijn bloed wel zuipen, maar uit eindelijk zijn we goeie vrienden geworden. Ik heb veel van hem geleerd.' Zei hij met een gemaakt glimlachje. Het deed hem nog altijd pijn om over zijn verleden te praten.

’Zit je nou te flirten?’ Gale kreeg een klein glimlachje op zijn gezicht. 'Alsof je het erg vind dat ik je mooi noem.' Zei hij lachend. Hij had echt wel gezien hoe Cara naar hem had gekeken. Hij was niet helemaal gek. Gale liep al een aantal straten door met Cara, buiten werd het steeds kouder en donkerder. Gelukkig waren ze bijna bij de herberg. Cara kreeg het ook al koud.
'Hier is het.' Hij wees naar een houten deur met een bordje er aan. De Steigerende Pony stond op het bordje. 'Het is niet heel sjiek, maar de meeste assassins kunnen hier gratis onderdak krijgen. Gebruik mijn naam hier en je kan een gratis kamer krijgen.' Hij duwde de deur open en liet Cara naar binnen gaan.
'Hopelijk vind je het niet erg om jezelf dan soms voor te moeten stellen als Cara Grimmiore.' Gale knipoogde naar haar met een kleine grijns op zijn gezicht. Ja zijn versier trucje lag er nu wel dik boven op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara Auditore
Cara Auditore




Aantal berichten : 64

Registratiedatum : 18-01-14

Character sheet
Age: 20 Years
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger Emptyma jan 27, 2014 9:01 pm

Cara
robb stark

Plots leek hij erg op zijn hoede, nadat Cara hem had verteld dat haar vader een Templar was. Ze moest lachen, maar had ook een soort twijfel gevoel. Alsof hij haar niet vertrouwde, wat niet heel gek was. Ze kende elkaar net. ’Rustig maar.. hij is allang al dood’ Stelde ze hem gerust. ’Daar heeft mijn broer voor gezorgd’[‘/b] Ze lachte kort, waarna ze haar ogen weer op de weg voor haar richtte. ’Misschien ken ik hem wel’ Cara knikte hoofdschuddend. [b]’Dat denk ik niet. Mijn broer is niet zo sociaal als het om andere mensen gaat’ Vertelde ze hem. Het was zo. Haar broer was weinig tot nooit thuis, en als ze van hem hoorde zat hij meestal in de problemen. Alsof hij vatbaar was voor gevechten. Ze hielt van hem, maar af en toe begreep ze gewoon niet waarom hij zo vreselijk roekeloos is. Gale liep wat naar links een straat in, Cara liep braafjes mee. Ligt nieuwsgierig, want ze waren de herberg die zij in gedachte had al voorbij. ’'Ik kan er nog maar weinig aan veranderen. Gelukkig kon ik bij The Creed terecht waar ik opgescheept zat met Darren Auditore, in het begin kon hij mijn bloed wel zuipen, maar uit eindelijk zijn we goeie vrienden geworden. Ik heb veel van hem geleerd’ Cara stond plots stil. Waarbij ze Gale ook tot stilstaan bracht. ’Wacht.. Zij je Darren Auditore?’ Haar ogen vormde spleetjes. ’Hoe.. Dat is mijn broer! Dat kan niet’ Ze wist niet wat ze moest zeggen. Ze was sprakeloos. Maar moest toch lachen. ’Toeval misschien..’ Ze liepen weer door. Het was eigenlijk hilarisch, dat ze een jongen tegen het lijf liep die haar broer kende. En dat was raar, want bijna niemand kende haar broer. ’Hoe gaat het met hem..?’ Vroeg ze uiteindelijk. Het was toch iets wat ze moest vragen. Ze had haar broer maanden niet gezien. Misschien langer.

’Alsof je het erg vind dat ik je mooi noem’ Cara trok haar wenkbrauw op. ’Misschien..’ Zij ze, om hem een twijfel gevoel te geven. Ze kreeg altijd wel de nodige aandacht van jongens, maar ze wees ze altijd af. Dus ja ze wist dat ze mooi was, al vond ze zelf dat ze er niet heel bijzonder uit zag. Al gaf het haar een boost van zelfvertrouwen, al helemaal omdat iemand zoals Gale het tegen haar vertelde. Ze waren er. ’Hier is het’ Bevestigde Gale nog een keer. Ze kende De Steigerende Pony van vroeger, als klein meisje kwam ze hier vaak met Darren. ’Het is niet heel sjiek, maar de meeste assassins kunnen hier gratis onderdak krijgen. Gebruik mijn naam hier en je kan een gratis kamer krijgen’ Ze liep naar binnen toen hij de houten deur voor haar open hielt. ’Het ziet er gezellig uit!’ Bekende ze. Het was er warm en knus, en niet heel druk maar wel gezellig vol. Ze wou vragen wat zijn achternaam was om erop in te gaan. Maar dat was niet nodig. ’Hopelijk vind je het niet erg om jezelf dan soms voor te moeten stellen als Cara Grimmiore’ Terwijl haar ogen de herberg door gleden, om herrinderingen op te halen keek ze weer terug naar Gale. Haar mond wat open, ’Moet ik daarop in gaan?’ Ze trok haar mantel uit en ging hem aan de kapstok. ’Maar Cara Grimmiore klinkt inderdaad niet verkeert..’ Ging ze er terug op in. ’Wat is je afkomst? Grimmiore klinkt niet van hier’ Vroeg ze hem terwijl ze plaats van aan een tafel. Kijkend naar Gale.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gale Grimmiore
Gale Grimmiore




Aantal berichten : 68

Registratiedatum : 17-01-14

Leeftijd : 28

Woonplaats : Neverland

Character sheet
Age: twenty - one
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger Emptyma jan 27, 2014 9:24 pm

Gale wilde er wel op in gaan dat Cara haar broer zijn eigen vader vermoord had, maar hij wist niet wat hij moest zeggen. Ergens leek ze opgelucht, maar aan de andere kant zou Gale heel boos zijn als zijn broer zijn vader zou vermoorden. Misschien kwam dat ook wel omdat Gale erg goed kon op schieten met zijn vader. Misschien als zijn pa een Templar was geweest dat hij er wel anders naar had gekeken. Plots stond Gale stil omdat Cara stil stond. Hij keek haar vragend aan. ’Wacht.. Zij je Darren Auditore?’ Gale knikte langzaam. Welke naam moest hij anders gezegd hebben. Darren had hem heel erg goed geholpen, ondanks dat de eerste paar weken stroef liepen. ’Hoe.. Dat is mijn broer! Dat kan niet’ Een klein glimlachje verscheen op het gezicht van Gale.
'Dus jij bent een Auditore? Dat is grappig. Ik ken je broer heel goed, we hebben regelmatig nog contact. Ook omdat hij mijn mentor is geweest en ik naar hem toe moet komen als ik met vragen zit.' Darren was geen spraakzame jongen geweest. Maar toen Gale eindelijk begreep hoe de jongen in elkaar zat konden ze de meest lange gesprekken voren zonder een woord te zeggen. ’Hoe gaat het met hem..?’
'De laatste keer dat ik hem gesproken heb was in Spanje net over de grens, dat is ongeveer vijf maanden geleden. Alles ging goed, hij ging richting Engeland omdat hij daar een opdracht uit moest voeren. Ik zal waarschijnlijk binnenkort wel iets van hem horen. Zal ik jou naam noemen als ik hem terug ga schrijven?' Vroeg Gale aan Cara. Het was misschien wel zo aardig om te zeggen dat Gale zijn zusje had ontmoet en dat alles goed met haar ging.

Gale beet zachtjes op zijn onderlip toen Cara niet meer dan 'misschien' zei op zijn vraag. Misschien werkte zijn flirterige gedrag niet helemaal. Of misschien was ze gewoon niet geïnteresseerd in hem. Vrouwen, hij kon er maar weinig van begrijpen. Het ene moment dacht je dat ze je leuk vonden of aardig en het volgende moment blijkt het niet zo te zijn. Hij had de deur voor haar open gehouden zodat ze naar binnen kon gaan. Eenmaal binnen deed Gale zijn capuchon weer af en haalde zijn hand door zijn zwarte krullen zodat het niet voor zijn gezicht hing. Hij liep samen met Cara naar een tafeltje om daar te gaan zitten. Hij was blij dat Cara het er gezellig uit vond zien, blijkbaar voelde ze zich op haar gemak hier dat was goed. ’Moet ik daarop in gaan?’ Gale haalde zijn schouders op.
'Als je dat wilt.' Zei hij een beetje speels. ’Maar Cara Grimmiore klinkt inderdaad niet verkeert..’ Een glimlach verscheen op zijn gezicht.
'Dat dacht ik nou ook.' Hij ging tegen over haar zitten aan een tafeltje. De herbergier kwam al naar de tafel toe gelopen met een karaf water en twee bekers. ’Wat is je afkomst? Grimmiore klinkt niet van hier’ Gale knikte, hij was inderdaad niet van hier. 'Klopt, ik kom uit Ierland. Eigenlijk heet ik geen Gale maar Galeon, maar als je dat hier roept kijken de meeste inwoners je nog al vreemd aan.' Zei Gale zacht lachend. De eerste paar weken had hij zich altijd voor gesteld als Galeon maar geen een persoon kon dat uitspreken. Daarom had hij zijn naam maar veranderd in Gale. Hij pakte de karaf water en schonk een beker in en schoof die in de richting van Cara.
'Jouw achternaam klinkt Italiaans.' Zei Gale, hij wist allang dat ze daar vandaan kwam vanwege haar broer. Voor zichzelf schonk hij ook de beker vol met water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara Auditore
Cara Auditore




Aantal berichten : 64

Registratiedatum : 18-01-14

Character sheet
Age: 20 Years
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger Emptydi jan 28, 2014 3:07 pm

Cara
robb stark

’ Dus jij bent een Auditore? Dat is grappig. Ik ken je broer heel goed, we hebben regelmatig nog contact. Ook omdat hij mijn mentor is geweest en ik naar hem toe moet komen als ik met vragen zit.’ Cara knikte, ’Dus Darren heeft jou als het ware getraind?’ Ze voelde een lichte steek van woede. Als klein meisje droomde ze ervan getraind te worden door haar grote broer, ze keek tegen hem op. En het enigste wat hij deed was haar vertellen hoe gevaarlijk het was, en dat meisje niet hoorde te vechten of te doden. Maar zo eigenwijs als ze was heeft ze zichzelf toch wat enige dingen aangeleerd. Alleen het klimmen en rennen, vechten niet. Daarvoor had ze toch echt een trainer voor nodig. Iemand met ervaring... iemand zoals Gale. Plots bedacht ze zich, de vraag lag op het puntje van haar tong. De beelden kwamen terug hoe Gale haar gered had, hoe hij vocht en hoe makkelijk hij een einde maakte aan die zieke levens. Maar ze durfde het niet. Hij zou er vast en zeker tegenin gaan, net als haar broer. Cara zuchtte ongemerkt. ’ De laatste keer dat ik hem gesproken heb was in Spanje net over de grens, dat is ongeveer vijf maanden geleden. Alles ging goed, hij ging richting Engeland omdat hij daar een opdracht uit moest voeren. Ik zal waarschijnlijk binnenkort wel iets van hem horen. Zal ik jou naam noemen als ik hem terug ga schrijven?’ Cara keek hem kort aan. Ze vond het toch nog moeilijk om mannen in hun ogen aan te kijken. Daarvoor was te beschadigd. ’Als je wil graag’ Ze lachte warm, een dankbare lach. Hopelijk bleef Gale altijd in haar leven. Ze schaamde zich voor die gedachte, maar ze hielt het vast, het gaf haar een goed gevoel.

De zweer die er in de herberg hing deed haar denken aan een thuis die ze nooit gekend had. Hier werd ze niet nagekeken, hier voelde ze zich op haar gemak. Of misschien was het dat veilige gevoel dat ze bij Gale had. De manier hoe hij naar haar keek, zo probeerde te antwoorden met haar ogen. Haar ligt bruine ogen gericht op de zijne, afwachtend en nieuwsgierig. ’ Als je dat wilt’ Ze werd weer terug bij de aarde getrokken door de stem van Gale. Waar was ze mee bezig? Cara knikte wat afwezig. Ze moest hiermee stoppen, maar toch wilde ze het zo graag. Iets anders in haar leven, mensen ontmoeten, dingen zien. Niet meer dat saaie leven achter de ramen van haar kamer. Opgesloten en alleen. Ze wou dit leven. De wijde wereld in. Cara herstelde haar houding, en bracht haar hoofd iets schuin terwijl ze keek naar de trekken van zijn mond, en naar zijn donkere ogen en zwarte krullen. ’ Dat dacht ik nou ook’ Cara lachte, ’Ik zal hem zeker gebruiken’ Ze legde haar beide handen op tafel. En luisterde naar Gale. Het was fijn om naar hem te luisteren. ’ Klopt, ik kom uit Ierland. Eigenlijk heet ik geen Gale maar Galeon, maar als je dat hier roept kijken de meeste inwoners je nog al vreemd aan.’ Cara knikte als teken dat ze luisterde.  En moest kort lachen om wat hij op einde zij. ’Ierland.. Wauw daar ben ik nog nooit geweest.’ Ging ze in op het gesprek. ’Hoe is het daar?’ Ze vouwde haar handen in elkaar, en ging recht zitten, duidelijk geïnteresseerd. Haar ogen gleden over zijn handen, mannenhanden die vele moorden hadden gepleegd en vele gevechten hadden gewonnen. Ze nam het water aan, waarbij ze per ongelijk kort zijn hand aanraakte. Ze schrok er zelf een beetje van. Snel nam ze een slok van het water om het te doen lijken alsof er niks gebeurd was. ’ Jouw achternaam klinkt Italiaans’ Ze zette haar beker neer en knikte. ’Klopt. Mijn vader is Italiaans. Heeft Darren je dat niet verteld? ’ Vertelde ze hem.'Ik bedoel hij verteld er vaak over.. Als hij wat zegt' Ze keek kort naar haar eigen handen om Gale niet aan te hoeven kijken. ’Hebben ze niet iets sterkers?’ Vroeg ze wat geërgerd, met haar wenkbrauwen samen getrokken, ze bedoelde het grappig en lachte er ook bij. Waarna ze zijnde naar de herbergier die meteen reageerde. ’Twee whisky’ Ze knikte vriendelijk naar de man. Alle mannen hielden van sterke drank, Gale vast en zeker ook. En anders leerde hij het maar drinken.
 


Terug naar boven Ga naar beneden
Gale Grimmiore
Gale Grimmiore




Aantal berichten : 68

Registratiedatum : 17-01-14

Leeftijd : 28

Woonplaats : Neverland

Character sheet
Age: twenty - one
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger Emptydi jan 28, 2014 9:41 pm


’Dus Darren heeft jou als het ware getraind?’ Gale knikte dat klopte helemaal. Darren was de persoon die Gale zijn woede moest leren in houden. En geloof me als ik zeg dat het geen pretje was voor Darren om met een lopende tijdbom rond te lopen. Gale kon om alles boos worden en hij kon iedereen wel iets aan doen die iets verkeerds deed in zijn ogen. Maar desondanks heeft Darren het voor elkaar gekregen dat Gale die woede los liet. Dat hij gewoon eens kon zijn met de wereld en met het verleden en dat hij kon toegeven aan zijn verdriet en zijn  angst. Daardoor werden zijn woede aanvallen minder en kon hij een veel betere vechter worden. Beter dan Darren zelfs en dat had Gale nooit durven hopen toen hij aan de training begon.
'Ja hij heeft mij getraind ja. Wat ik zeer knap vond aangezien ik behoorlijk agressief was vroeger.' Gale had die agressie nooit helemaal verloren. Als hij echt goed boos werd dan kon hij soms zijn controle verliezen waardoor hij weer net zo agressief als vroeger werd. Gelukkig is dit hem nog niet vaak overkomen, maar vaak genoeg om er spijt van te hebben. ’Als je wil graag’ opnieuw knikte Gale.
'Anders bood ik het niet aan.' zei hij met een vriendelijke glimlach.

Hij had samen met Cara plaats genomen in de herberg waar de herbergier een karaf met water op tafel had gezet. ’Ik zal hem zeker gebruiken’ Een klein triomfantelijk glimlachje verscheen op het gezicht van Gale. Normaal moest hij er niet aan denken dat een meisje zijn achternaam zou gebruiken. In elk geval niet in de zin zoals Gale nu bedacht bij Cara. Het was ook vreselijk naïef van Gale om zo te denken in het bij zijn van een meisje. Het stomme glimlachje dat hij op zijn gezicht had kon hij er ook niet vanaf krijgen. Gelukkig ging het gesprek gewoon rustig door, misschien dat Cara het glimlachje wel helemaal niet zag. Cara vroeg dan ook naar Ierland omdat ze daar nog nooit geweest was.
'Het is een stuk natter daar dan hier. Wel mis ik de groene vlaktes en de grote bossen. Maar voor de rest verschilt het niet heel erg veel.' vertelde Gale. ’Klopt. Mijn vader is Italiaans. Heeft Darren je dat niet verteld? Ik bedoel hij verteld er vaak over.. Als hij wat zegt' Gale schudden zijn hoofd. Darren vertelde nooit veel over zijn eigen familie. Hij vertelde wel dat hij uit Italië kwam, en zo af en toe liet hij wel eens iets vallen over zijn verleden maar nooit veel.
'Hij was niet de meest spraakzame persoon die ik ken.' Vertelde Gale eerlijk. Gelukkig was Cara niet zoals haar broer en sprak ze wel veel meer. Gale vond het eigenlijk wel fijn om met iemand te kunnen praten. Normaal gaat het alleen maar over mensen doden, nu gewoon over andere dingen. Daar wilde Gale het ook graag op houden, andere dingen dan mensen doden. ’Hebben ze niet iets sterkers?’ Gale lachte wat verrast en stond verbaasd toen ze twee whisky's bestelde. Was dat niet iets te enthousiast hij wist niet hoe snel Cara dronken zou worden en wat er dan zou gebeuren. Niet veel later kwam de herbergier terug met whisky's. Gale nam de beker en hief die in de lucht om te proosten.
'Waar zullen we op proosten? op ons? of is dat nog iets te vroeg?' Vroeg Gale met zijn charmante glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara Auditore
Cara Auditore




Aantal berichten : 64

Registratiedatum : 18-01-14

Character sheet
Age: 20 Years
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger Emptydo jan 30, 2014 4:26 pm

Cara
robb stark

’Ja hij heeft mij getraind ja. Wat ik zeer knap vond aangezien ik behoorlijk agressief was vroeger.’ Cara knikte. ’Agressief? Dat kan ik me niet voorstellen’ Ze liep wat dichter tegen hem aan, maar niet ongemakkelijk of opvallend. ’Maar dan heb je aan Darren wel een goeie, aangezien hij een kalmte over brengt op andere mensen’ Vertelde ze hem. Nu pas realiseerde Cara zich hoe erg ze haar broer eigenlijk miste. Ze hielt het voor zich, en vergat het. Maar ze hoopte Darren snel weer te zien. Ze maakte zich nooit zoveel zorgen, hij kwam altijd wel weer terug. De ene keer met een litteken extra. Cara vroeg altijd over zijn reizen, en had hij de mooiste verhalen. Voor de rest was hij nooit zo spraakzaam, maar hij leek het leuk te vinden om over zijn reizen te vertellen. ’Anders bood ik het niet aan.’ Cara haar lippen vormde een rechte streep. ’Dankje..’ Ze wou er nog iets achteraan zeggen, maar ze besloot het niet te doen.

’Het is een stuk natter daar dan hier. Wel mis ik de groene vlaktes en de grote bossen. Maar voor de rest verschilt het niet heel erg veel’ Ze luisterde graag. Zelf was ze niet zo’n verhalen vertellen, al had ze soms haar tijden dat ze het heerlijk vond om verhalen te vertellen, gedachtes van vroeger op te halen en te lachen. Helaas kende ze Gale daar te kort voor, maar het was leuk zoals ze nu praatte. ’Regen kan leuk zijn.. Als je binnen zit’ Ze lachte scheef. ’Zweervol’ Plakte ze erachter aan. ’Waar denk jij aan als je aan thuis denkt?’ Vroeg ze achter zijn verhaal aan toen hij klaar was, ze staarde voor zich uit. Denkend over haar eigen thuis. Ze dacht veel aan thuis, vooral de laatste tijd. ’Hij was niet de meest spraakzame persoon die ik ken.’ Cara keek weer helder, en in Gale zijn ogen. ’Klopt.. Maar soms vind ik het wel prettig’ Nadat Cara een whisky had besteld, werden kort daarna 2 kleine glazen op tafel gezet. ’Waar zullen we op proosten? op ons? of is dat nog iets te vroeg?’ Cara pakte en glas en hief hem omhoog. ’Het is nooit te vroeg, vandaag niet… Op ons’ Ze tikte zijn glas aan en dronk het kleine beetje vergif in 1 keer op. Het brandde in haar keel, maar ze liet het niet merken. Ze werd er warm van, evenals van Gale zijn charmante glimlach. Ze smolt voor die glimlach.  


Terug naar boven Ga naar beneden
Gale Grimmiore
Gale Grimmiore




Aantal berichten : 68

Registratiedatum : 17-01-14

Leeftijd : 28

Woonplaats : Neverland

Character sheet
Age: twenty - one
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger Emptyza feb 01, 2014 9:33 am

’Agressief? Dat kan ik me niet voorstellen’ Gale beet zachtjes op zijn onderlip om niet te lachen. Gale had nou eenmaal een agressie probleem, als kind was hij altijd al agressief geweest. Nu kon hij een heleboel kwijt in zijn werk, maar er bleef altijd een soort stille honger in zijn lichaam die hunkerde naar meer. Hoe graag Gale er ook aan toe wilde geven wist hij dat hij er spijt van ging krijgen. Hij wilde geen onschuldige mensen doden, maar hij kon het soms niet tegen houden. Dan greep hij een onschuldige om zijn honger te stillen naar het bloed dat hij wilde zien. Zijn agressie was altijd al een probleem geweest, als kind zeker. Hij was veelste hardhandig als hij aan het stoeien was met andere kinderen. Hij werd te snel kwaad en verloor dan zijn rust en ging over tot zwaar agressief gedrag.
Hij keek op zij naar Cara, beloofde zichzelf dat hij haar nooit pijn zou doen. Waarom hij nou precies deze belofte maakte aan een vreemde wist hij niet. Maar naar zijn gevoel was ze helemaal geen vreemde en bleef ze nog veel langer in zijn leven dan hij ooit gedacht had. Die gedachten maakte hem heel onzeker. Vooral omdat hij wist hoe zijn leven er aan toe ging als hij wat slechtere dagen had. Hij moest er niet aan denken dat Cara daar in meegesleurd zou worden. ’Maar dan heb je aan Darren wel een goeie, aangezien hij een kalmte over brengt op andere mensen’ Gale werd uit zijn gedachten getrokken en knikte langzaam.
'De eerste paar weken had ik daar veel moeite mee, ik kon er niet tegen werd juist nog meer agressief daardoor omdat hij niets tegen mij in bracht,' Vertelde Gale met een lachje. 'Daarna begreep ik hem, door de kalmte had je veel meer zelfbeheersing en kon je veel makkelijker je doelen raken.' Daarna werden Darren en Gale ook goeie vrienden. Ze hadden heel veel aan elkaar en Darren leerde ook weer van Gale. Hun vriendschap was wat vreemd, maar werkte wel heel goed.

’Regen kan leuk zijn.. Als je binnen zit. Zweervol. Waar denk jij aan als je aan thuis denkt?’ Gale keek weg van Cara. Die vraag was nog al pijnlijk voor hem. Als hij terug dacht aan thuis dacht hij aan hoe veel hij had kunnen bereiken. Hij had generaal kunnen worden of Kapitein kunnen worden. Misschien iets met kaarten tekenen of iets anders. Hij had de familie zaken over moeten nemen dat wist hij ook wel, maar daarbij kon hij nog zoveel leren. Hij slikte een brok weg toen hij dacht aan zijn zusjes en aan zijn broers. Zijn zusjes wisten helemaal niet wat er allemaal ging gebeuren. Ze waren gewoon zomaar gedood terwijl ze niets met de zaken te maken hadden. Uiteindelijk keek hij weer naar Cara. De pijn was nog wel in zijn ogen te lezen, maar de glimlach die hij op zijn gezicht had was geruststellend.
'Als ik aan thuis denk, dan denk ik aan mijn moeder. Zij was heel bijzonder, ondanks de rijkdom die we hadden heeft mijn moeder mij altijd geleerd te werken voor geld. Dat niet iedereen het zo gemakkelijk heeft zoals wij het hadden. Ik denk ook dat, dat mijn sterk houd nu. Ik denk ook aan mijn broers die mij altijd in wilde maken met zwaardvechten, maar ik was ze vaak te snel af. Of mijn zusjes waar ik mee moest doen met thee kransjes.' Het waren geen vervelende gedachtes. 'Vooral denk ik aan de vrijheid en het leven zonder angst.' Dat zijn vader hem zijn eerste moord op zijn zestiende had laten plegen hield Gale er maar buiten. Het werk van zijn vader hield hij er ook maar buiten. Dat waren ook niet de gedachtes waar hij aan wilde denken als hij aan thuis dacht.
'Heb jij nog andere familie leden naast je broer?' Gale wilde het onderwerp van hem wel veranderen naar Cara. Ze was tenslotte een stuk interessanter dan dat Gale was.

’Het is nooit te vroeg, vandaag niet… Op ons’ Met een klein schuine glimlach proosten hij met Cara op hen.
'Op ons.' Zei hij met haar tegelijk. Hoe hij het voor elkaar had gekregen wist hij niet. Maar ze leek nog al in te gaan op zijn geflirt. Ze was ook niet zomaar een flirt, hij begon echt nieuwsgierig naar haar te worden. Ergens voelde hij een soort verlangen opborrelen die hij wilde beantwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara Auditore
Cara Auditore




Aantal berichten : 64

Registratiedatum : 18-01-14

Character sheet
Age: 20 Years
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger Emptyza feb 01, 2014 9:17 pm

Cara
robb stark

En alsof het toeval was, begon het buiten te regenen. Ze was blij dat ze warm binnen zat, en hier ook kon overnachten. Ze moest er niet aan denken om later deze avond nog de kou in te moeten, opzoek naar vrienden om daar te overnachten. Want zo ging het meestal, aangezien ze geen vaste plek had om te overnachten. Vaak bleef ze bij der zus, of bij andere vrienden. Maar daar kon ze ook niet altijd terecht. En ze wou niet altijd als een zielig persoon iedere avond voor hun deur komen te staan. En aangezien deze herberg gratis bleek te zijn voor Assassin’s, kwam dat mooi uit. Maar onder een voorwaarde dat ze Gale zijn achternaam zou gebruiken. En dat vond ze niet erg. Toen Cara had gevraagd waaraan hij dacht als hij aan thuis dacht, zag hij de pijn in zijn ogen. Ze zou dat ze deze vraag nooit gesteld had, maar misschien was het juist goed voor hem om erover te praten. Ze legde haar hand op de zijne als een soort troost, zijn hand voelde warm onder haar koude hand. ’Als ik aan thuis denk, dan denk ik aan mijn moeder. Zij was heel bijzonder, ondanks de rijkdom die we hadden heeft mijn moeder mij altijd geleerd te werken voor geld. Dat niet iedereen het zo gemakkelijk heeft zoals wij het hadden. Ik denk ook dat, dat mijn sterk houd nu. Ik denk ook aan mijn broers die mij altijd in wilde maken met zwaardvechten, maar ik was ze vaak te snel af. Of mijn zusjes waar ik mee moest doen met thee kransjes’ Cara lachte warm. ’Dat zijn leuke herinneringen’ Vertelde ze hem. ’Vooral denk ik aan de vrijheid en het leven zonder angst.’ Ze kneep zachtjes in zijn hand. Maar knikte enkel. Ze voelde een lichte steek van verdriet, omdat zij dat nooit gekend had. Bij haar was het opgesloten zitten, en leven in angst. Maar nu was dat anders, daar had ze zelf voor gezorgd. Met een beetje hulp van Darren en Loka. Die nu ook vrij waren, evenals haar andere broers. Cara hield haar blik in bedwang, ze deelde niet zo snel haar emoties met andere. Maar Gale was anders, en ze had het idee dat ze hem wel kon laten zien hoe ze zich voelde. Ze deed het niet, ze hielt zich in. ’Heb jij nog andere familie leden naast je broer?’ Ze was blij dat hij ergens anders over begon. ’Ik heb nog een jonger zusje Loka, en nog wat broers die overal en nergens zijn.’  

Cara tikte zijn glas aan, en dronk het giftige goedje in 1 keer op. Het smaakte bitter en het brandde, maar het was goed.’Op ons’ Cara lachte verleidelijk, en keek Gale aan met haar helder blauwe ogen. Ondertussen begon de herberg leek te raken, en leek het erop dat ze gingen sluiten. Het was immers al laat geworden, zonder dat ze er beide erge in hadden. ’Misschien is het tijd om te gaan..’ Kondigde ze aan, waarna ze wat munten op tafel legde, en haar water glas op dronk.




Laatst aangepast door Cara Auditore op za feb 01, 2014 9:20 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara Auditore
Cara Auditore




Aantal berichten : 64

Registratiedatum : 18-01-14

Character sheet
Age: 20 Years
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger Emptyza feb 01, 2014 9:18 pm

WRM STAAT IE ER 2X ?? ;O kan dit weg?


Laatst aangepast door Cara Auditore op wo feb 05, 2014 10:29 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gale Grimmiore
Gale Grimmiore




Aantal berichten : 68

Registratiedatum : 17-01-14

Leeftijd : 28

Woonplaats : Neverland

Character sheet
Age: twenty - one
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger Emptyzo feb 02, 2014 6:28 pm


 Gale vond het heel prettig om haar handen vast te houden. Ze voelde koud aan, maar wel vertrouwd. Hij legde zijn andere hand op die van haar om die te verwarmen tussen zijn handen. Hij keek even naar hun handen die in elkaar lagen. Hij kon wel zeggen dat hij nog nooit zo blij was geweest om iemand zo vast te kunnen houden. Niet iets dat met lust te maken had, maar met vertrouwen. Dat was toch het mooiste wat mensen konden hebben? Vertrouwen tussen elkaar. Een kleine glimlach verscheen op zijn gezicht en hij durfde weer naar Cara te kijken. ’Dat zijn leuke herinneringen’ Gale knikte langzaam. Ja dat was zeker heel fijn om aan terug te denken. Ierland was een heel mooi land, hij zou graag terug willen gaan, er was ook niets wat hem tegen hield dan alleen de angst van wat hij daar aan zou treffen. De mensen die hem hadden zien opgroeien en de straten waar hij in had gespeeld toen hij nog klein was. Waarschijnlijk zou niemand raar doen en zouden ze allemaal vertellen hoe erg ze het wel niet vinden dat zijn familie gedood was, maar het was eerder dat Gale bang was om door die straten te lopen. Gale wilde het onderwerp veranderen, hij wou niet nog meer praten over zijn verleden. Het was niet interessant genoeg, hij was veel meer geïnteresseerd in Cara. ’Ik heb nog een jonger zusje Loka, en nog wat broers die overal en nergens zijn.’ Dat klonk als een grote familie, geen van de namen kwamen hem bekend voor, wel had Darren ooit iets gezegd over Loka, maar geen dingen waar Gale iets mee kon. Alleen maar dat ze naar hem geschreven had.
'Je broers zullen wel ongerust zijn over je, zeker als ze er achter komen dat je met een assassin op pad bent.' Zei Gale met een kleine grijns. Als hij zou horen dat zijn zusje met een assassin op stap was zou hij haar persoonlijk terug komen halen.

Gale tikte het glas aan tegen die van Cara en gooide het goedje in een keer achter over. Het branden wel iets na, maar Gale had er weinig van. Cara daar in tegen was aan te zien dat het branden, maar Gale hield zijn mond er over. De herberg werd langzamer hand steeds leger. ’Misschien is het tijd om te gaan..’ Gale knikte. Hij stond op en hield zijn hand uit naar Cara om haar mee te nemen naar de kamer.
'Ik kan maar een kamer huren, daar zal ik je naar toe brengen. Zal ik morgen ochtend weer langs komen? Dan kan ik je veilig uit de stad lozen.' Gale ging er van uit dat Cara het misschien niet prettig vond als hij met haar op dezelfde kamer zou slapen, daarom besloot hij om ergens buiten te gaan slapen. Dan kon Cara warm in het bed slapen en Gale zou de wacht houden over haar. Tenzij ze het niet prettig vond om alleen gelaten te worden.
 
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara Auditore
Cara Auditore




Aantal berichten : 64

Registratiedatum : 18-01-14

Character sheet
Age: 20 Years
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger Emptywo feb 05, 2014 3:37 pm

Cara
robb stark

Haar handen werden warm van de zijne. Ze voelde zich veilig en op haar gemak, voor even keek ze in zijn ogen. Iets wat ze nog nooit zo lang had volgehouden. Het was gewoon onnatuurlijk voor haar. Ze haatte haar onzekere verlegenheid. Dat wou ze niet voelen, ze wou zichzelf kunnen zijn. Haar ogen gleden over hun handen. Het was alsof ze elkaar al jaren kende. Het was voor even stil, maar niet ongemakkelijk stil. Met vreemde had je als het stil werd, dat het ongelooflijk ongemakkelijk was. Maar dit was goed, tenminste zo voelde zij het. En aan Gale zijn ogen te zien voelde hij hetzelfde. Misschien moest ze het hem vragen, om het zeker te weten. Ze durfde het niet. Spijtig keek ze weg. Je broers zullen wel ongerust zijn over je, zeker als ze er achter komen dat je met een assassin op pad bent’ Cara grinnikte. En zwijmelde omgemerkt weg bij zijn charmante grijns. ’Dat denk ik ook ja.. Maar ze hoeven het niet te weten te komen.. toch?’ Ze grijnsde lichtjes, waarna ze zachtjes in zijn hand kneep en hem uiteindelijk los liet. De meeste mensen waren al weg, en na nog een paar minuten waren ze de enigste in de herberg. Tijd om te gaan dus. Ze kondigde het aan, waarna Gale knikte en op stond. Cara volgde zijn voorbeeld en pakte zijn hand. ’Ik kan maar een kamer huren, daar zal ik je naar toe brengen. Zal ik morgen ochtend weer langs komen? Dan kan ik je veilig uit de stad lozen.’ Cara knikte. Het liefst wou ze dat hij nog wat langer bleef, en dat hij haar morgen niet de stad uitbracht maar dat ze bij elkaar bleven. Maar daar dacht Gale blijkbaar toch anders over. Hij had vast druk met Assassin dingen. Dingen die boven haar petje gingen, maar waar ze toch van droomde. Ze was anders dan andere meisjes. Samen liepen ze naar de kamer. Toen ze zich realiseerde dat er maar 1 kamer vrij was, en Gale dus zijn kamer opofferde voor haar. Daarom voelde ze zich ook schuldig. Eenmaal in de kamer, legde ze haar dolk en handschoenen op tafel. Haar mantel jas hing ze over een stoel, evenals haar kleine tasje waar wat kleding en voedsel in zat.. ’Bedankt dat je me een slaapplek geeft..’ Ze stond voor de spiegel en keek vanuit de spiegel naar Gale. ’Waar slaap jij vanavond?..’ Vroeg ze wat aarzelend. Ze bond ondertussen haar haar vast in een dikke vlecht. Waarna ze zich omdraaide, leunend tegen het tafeltje kijkend naar Gale.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gale Grimmiore
Gale Grimmiore




Aantal berichten : 68

Registratiedatum : 17-01-14

Leeftijd : 28

Woonplaats : Neverland

Character sheet
Age: twenty - one
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger Emptyza feb 08, 2014 7:28 pm


 
Gale haalde zijn schouders op toen Cara vroeg of haar broers het moesten weten of niet. Waarschijnlijk zou haar broer Darren niet zo moeilijk doen, hij kende Gale en vertrouwde hem wel met zijn zusje. Of juist ook niet als hij wist wat Gale allemaal met haar wilde doen. Gale beet zachtjes op zijn onderlip terwijl er een fantasie door zijn hoofd spookte. Het was heel slecht om zo over een vrouw te denken, maar Gale kon het niet laten om zich even mee te laten slepen in de fantasie. Gelukkig kon hij die ook snel op zij zetten en stond hij op om samen met Cara naar haar kamer te lopen. Waar hij vannacht zou gaan slapen zou hij wel weer ergens tussen de strobalen gaan slapen. ’Bedankt dat je me een slaapplek geeft..’ Gale glimlachte wat verlegen naar Cara. Het was niet veel moeite, ze was hier veilig en Gale kon haar in de gaten houden. Hij hoopte dat het meisje gewoon een veilig leven verder zou leiden. Al betwijfelde hij dat omdat hij niet weg wilde bij haar. Hij keek naar haar terwijl ze haar mantel af deed. Haar slanke lichaam was gehuld in een jurk die haar prachtig stond. Gale moest even de andere kant op kijken anders zou het opvallen dat hij haar aan gaapte. Maar toch moest hij even vanuit zijn ooghoeken naar haar kijken. Hij keek toe hoe ze een vlecht maakte in haar lange bruine haren. Als hij haar niet met rust zou laten dan zou het haar dood kunnen betekenen. Een soort angst kroop in het lichaam van Gale. Hij beet zachtjes op zijn onderlip. Hij maakt aanstalten om weer weg te gaan, maar Cara hield hem tegen. ’Waar slaap jij vanavond?..’ Gale haalde zijn schouders op.
'Ergens in een hooi berg vlakbij, zodat ik nog wel op kan letten wie er vannacht de herberg in komt en wie er uit gaat.' Vertelde Gale luchtig. Hij was het wel gewend om buiten te slapen en vond het ook niet erg. Misschien kwam daar haar vraag niet vandaan.
'Tenzij je wilt dat ik vannacht bij je blijf, ik dacht allee... Nou ja, ik dacht dat je dat misschien niet prettig zou vinden of zo.' Stamelde Gale een klein beetje. Hij zou graag bij haar blijven om haar te kunnen beschermen, maar misschien vond ze het vervelend om met een vreemde op een kamer te slapen. Zeker na wat er deze avond gebeurd was in dat steegje.
 
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara Auditore
Cara Auditore




Aantal berichten : 64

Registratiedatum : 18-01-14

Character sheet
Age: 20 Years
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger Emptyma feb 10, 2014 5:53 pm

Cara
robb stark

Het was warm op de kamer. Lekker warm. Iets wat ze lang geleden had mee gemaakt. Aangezien ze meestal op hele andere plekken overnachten, waar het iets minder luxe was. Ook al was dit waarschijnlijk niet heel bijzonder, het was meer dan perfect voor Cara. Kort keek ze de kamer rond, er stond een bed met een kastje, en in de hoek 2 stoelen met een tafel en een spiegel. En nog een bank die zich onder een raam bevond. Er was nog een deur die waarschijnlijk leidde naar de sanitaire behoeftes. Haar ogen gleden langzaam weer naar Gale die in de deuropening stond. Ze bleef zich verbazen hoe beleefd hij bleef, en hij haar de passelijk ruimte gaf. Even bleef ze hem aankijken. Twijfelend of ze hem binnen moest vragen, ze wou het, maar ook weer niet. Misschien konden ze samen de nacht doorbrengen, zonder te slapen. Alleen maar praten en denken in gemakkelijke stiltes, want dat deed ze graag met Gale. Het was eigenlijk best raar, ze kende elkaar nog maar net. Maar toch voelde het zo vertrouwd, alsof ze elkaar in het vorige leven al een keer waren tegen gekomen. ’Ergens in een hooi berg vlakbij, zodat ik nog wel op kan letten wie er vannacht de herberg in komt en wie er uit gaat.’ Haar ogen stonden wat bezorgd, waarbij haar wenkbrauwen wat naar beneden hingen. Helder blauwe ogen vol zorg. ’Dat kan ik niet toelaten.. Hoe goed je het ook bedoelt.’ Ze wist zelf hoe koud het s’nachts kon worden. ’Ik denk niet dat ik een oog dicht zal doen met het idee dat jij buiten slaapt’ Cara draaide haar hoofd wat naar links. ’Tenzij je wilt dat ik vannacht bij je blijf, ik dacht allee... Nou ja, ik dacht dat je dat misschien niet prettig zou vinden of zo.’ Cara moest lachen om hoe hij zijn zin naar voren bracht. Ze vond het schattig, dat een jongen zoals Gale, sterk en dodelijk zo stamelend tegen een meisje zoals zij stond te praten. ’Als 1 van ons op de bank slaapt dan ben ik blij’ Ze lachte vriendelijk en warm. Cara draaide zich om en vouwde haar mantel op waarna ze die in haar tas propte. Het was al laat, maar ze was nog niet moe. Wat waarschijnlijk door de alcohol kwam. Cara liep naar Gale toe, en duwde hem zachtjes naar binnen waarna ze de deur sloot. Zodat hij zelf niet die twijfelende beslissing hoefte te maken. Cara liep naar het raam toe en keek naar buiten. De sterren stonden helder aan de hemel. ’Vroeger dacht ik altijd dat de sterren verloren zielen waren.. Alleen en achter gelaten, verdoemd om vanuit de hemel neer te kijken op de wereld’ Waarom ze hem dit vertelde wist ze niet. Maar het voelde fijn om met Gale te praten.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gale Grimmiore
Gale Grimmiore




Aantal berichten : 68

Registratiedatum : 17-01-14

Leeftijd : 28

Woonplaats : Neverland

Character sheet
Age: twenty - one
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger Emptyma feb 10, 2014 10:09 pm


’Dat kan ik niet toelaten.. Hoe goed je het ook bedoelt.’ Gale opende zijn mond om er iets tegen in te brengen maar Cara sprak door over dat ze waarschijnlijk geen oog docht zou doen als Gale buiten zou slapen. Een klein glimlachje verscheen op het gezicht van Gale toen hij haar bezorgde blik zag. Normaal keken mensen hem zo niet aan. Vaak kwam dat ook omdat mensen niet wisten dat Gale ergens buiten sliep. Hij hield zijn hoofd schuin terwijl hij haar bekeek. Ze was prachtig, slank maar toch had ze mooie vrouwelijke vormen. ’Als 1 van ons op de bank slaapt dan ben ik blij’ Gale beet zachtjes op zijn onderlip. Hij wist niet of het wel goed was, waarschijnlijk zei ze dit maar omdat ze zich anders schuldig ging voelen omdat ze zijn slaapplaats inpikte. Hij knikte langzaam als goedkeuring. Oke, hij zou blijven slapen op de bank.
'De bank klinkt goed voor mij.' Zei Gale met een glimlach. Toch bleef hij staan in de deur opening, maar Cara nam daar geen genoegen mee. Ze liep naar hem toe en duwde hem verder de kamer in en sloot de deur. Zijn glimlach werd groter en hij schudden zijn hoofd. Er was niets anders op dan dat hij zou blijven slapen. Hij begon de bandjes van zijn armkappen los te maken. Ook zijn leren harnas maakte hij los en legde die op de stoel. Hij knoopte zijn jas los en hing die ook netjes over de stoel. ’Vroeger dacht ik altijd dat de sterren verloren zielen waren.. Alleen en achter gelaten, verdoemd om vanuit de hemel neer te kijken op de wereld’ Gale keek om en zag dat Cara uit het raam keek. Hij trok zijn shirt recht en ging daarna naast Cara staan bij het raam.
'Ik hoop het niet dat de verloren zielen op de wereld toe kijken. Dat zou een vreselijk lot zijn.' Zei Gale zachtjes. 'Mijn moeder vertelde vroeger dat sterren poorten waren naar andere werelden, dat als je maar lang genoeg naar de ster zou kijken je soms een glimp kon opvangen van die werelden.' Vertelde Gale. Zijn moeder was een slimme fantasierijke vrouw, hij wist zelf ook wel dat er geen magie achter die sterren schol, maar ergens hoopte hij wel dat die werelden er waren. Gale keek op zij naar Cara, een tevreden glimlach verscheen op zijn gezicht toen hij het meisje naar buiten zag kijken.
'Zelf denk ik nog steeds dat de mooiste magische wereld in de ogen van een meisje afspeelt.' Gale draaide zich om en leunde tegen de vensterbank. Hij bleef naar Cara kijken, haar blauwe ogen waren voor Gale een magische wereld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cara Auditore
Cara Auditore




Aantal berichten : 64

Registratiedatum : 18-01-14

Character sheet
Age: 20 Years
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger Emptywo feb 12, 2014 3:43 pm

Cara
robb stark

Deze plek, deze situatie, zou altijd in haar hoofd blijven. Vooral Gale. Waarvan ze hoopte dat hij niet alleen in haar hoofd bleef. Maar ook in haar hart, en in haar omgeving. Waarom verlangde ze zo naar een man die ze eigenlijk amper kende, maar ook zo goed. Het was een verwarrend gevoel. ’De bank klinkt goed voor mij’ Cara knikte, en was blij dat hij als echte heer voor de bank koos. Want dat bed zag er zo verleidelijk uit, als je kijkt naar waar ze geslapen heeft was dit heel wat. Ze verlangde nu al naar de warme dekens en kussens. Ze verlangde naar nog iets, maar die gedachte stopte ze snel achterwegen. Ze mocht er niet aan denken. De ramen gaven een koude wind die langs haar huid streek, en zorgde voor kippenvel. Kort keek ze even naar Gale die nu naast haar stond, samen met haar, kijkend naar buiten. Zij dacht aan het verlangen van een andere wereld. Waar hij aan dacht was voor haar een raadsel. ’Ik hoop het niet dat de verloren zielen op de wereld toe kijken. Dat zou een vreselijk lot zijn’ Ze zij niks, maar op die manier antwoorden ze met haar stilte. Want het was verschrikkelijk om eeuwig neer te kijken of iets wat onbereikbaar was. Het was te vergelijken met haar leven van vroeger. ’Mijn moeder vertelde vroeger dat sterren poorten waren naar andere werelden, dat als je maar lang genoeg naar de ster zou kijken je soms een glimp kon opvangen van die werelden.’ Haar ogen gingen weer naar de sterren en de maan, ’Die versie vind ik mooier..’ Vertelde ze hem. ’Je moeder was vast een lieve vrouw’ Dat moest wel, goeie ouders zorgde voor goeie kinderen. Al was dat niet altijd het geval. Ze vouwde haar lippen naar binnen en draaide zich om naar Gale. ’Zelf denk ik nog steeds dat de mooiste magische wereld in de ogen van een meisje afspeelt’ Haar ogen in de zijne. Starend en lieflijk. Even kwam ze wat dichterbijer, waarbij haar ogen kort over zijn lippen gleden. Maar ze deed het niet. Cara draaide zich om, en ging haar vinger over haar lippen. Ze wou het, maar ze kon het niet. Waarom deden haar gevoelens zo moeilijk? Ze draaide zich midden in de kamer weer om naar Gale. Het was tijd om te gaan slapen, misschien waren er morgen nieuwe kansen. Cara besloot in haar onderjurk te gaan slapen. Ze trok half haar bovenste jurk uit, even was ze vergeten dat je zo’n jurk niet alleen uit kreeg. Touwen op haar rug zorgde ervoor dat ze er niet bij kwam. Met moeite pulkte ze te knoop los, maar verder kwam ze ook niet. ’Zou je misschien?’ Vroeg ze zachtjes met haar rug naar Gale toe.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gale Grimmiore
Gale Grimmiore




Aantal berichten : 68

Registratiedatum : 17-01-14

Leeftijd : 28

Woonplaats : Neverland

Character sheet
Age: twenty - one
Race: Assassin
Personality:

Lost in danger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger Emptywo feb 12, 2014 4:58 pm


’Die versie vind ik mooier.. Je moeder was vast een lieve vrouw’ Gale knikte zijn moeder was een geweldige vrouw geweest. Hij miste haar dan ook nog elke dag en was ook niet bang omdat toe te geven aan zichzelf. De buiten wereld hoefde dat allemaal niet weten. Gelukkig heeft hij tijd gehad om te kunnen rouwen toen hij zich aansloot bij the Creed. Wraak stond nog steeds op zijn lijstje, maar zakte steeds verder naar beneden. Misschien omdat het zo lang geleden is, of misschien omdat hij begreep dat niet alles met wraak opgelost kon worden. Zijn ogen gleden naar Cara die nog naar buiten keek. Een glimlach verscheen op zijn gezicht, hij kon niet geloven dat hij samen met haar op dit moment in deze kamer was. Dat ze nog niet gillend weg gerend was van hem in die steeg vond hij een wonder. Een ander meisje had dat zeker wel gedaan. Misschien was ze daarom zo bijzonder, ze keek verder dan het moorden wat Gale deed. Hij beet zachtjes op zijn onderlip, hij wou dat meer mensen verder keken dan de moorden die hij pleegde. Alhoewel op dit moment was Cara genoeg. Hij kreeg een bevestiging van haar dat hij niet helemaal een monster geworden was.
De minuten die voorbij streken leken uren te duren. Gale kon zijn ogen niet van Cara afhouden en bleef haar aan kijken in haar blauwe ogen. Hij was iets dichterbij gekomen zoals Cara ook gedaan had, zijn ogen keken af en toe naar de lippen van Cara. Hij wilde weten of haar lippen net zo zacht aanvoelde als dat ze er uit zagen. Hij wilde weten hoe haar lippen tegen die van hem aanvoelde. Hij wilde haar zoenen, de aandrang was zo groot, maar hij durfde niet. Hij kon zich wel voor zijn kop slaan toen Cara weg draaide. Hij wierp een blik naar buiten en staarde naar de sterren die aan de hemel fonkelde. Vervloekte zijn eigen gedrag, sinds wanneer was hij bang een meisje te zoenen? Cara was niet zo maar een meisje. In zijn gedachten liep hij op Cara af en draaide hij haar om en plaatste hij zijn lippen tegen die van haar, maar in werkelijkheid stond hij nog tegen de vensterbank en keek hij toe hoe ze ongemakkelijk haar jurk aan het uittrekken was. ’Zou je misschien?’ Vroeg Cara hem.
'Natuurlijk.' Gale schoot haar te hulp. Zijn vingers begonnen de knoop los te maken die op haar rug de jurk bij elkaar hield. Snel en behendig had hij de knoop los gehaald en trok hij het lint wat losser zodat Cara die over haar schouders naar beneden kon laten zakken. Hij streek de lange haren uit haar nek en hielp haar de jurk losser te maken en over haar schouders af te zakken. Hij kon zich niet inhouden en liet zijn vingers over de schouders strelen van Cara. Haar naakte huid voelde warm onder zijn vingertoppen. Hij liet zich gewoon gaan, hij boog wat voor over en plaatste zijn lippen tegen de hals van Cara. Gale voelde een spanning in zijn lichaam, geen seksuele spanning, maar een angst dat Cara hem zou afwijzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Lost in danger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost in danger   Lost in danger Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Lost in danger

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» † Lost Boy †

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Atmosphere :: » Skyrim :: » Shoreport-