WITH THAT SHADOW UPON THE GROUND I CAN HEAR - PEOPLE - SCREAMING OUT
it looks like i'm going to hell



 



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 it looks like i'm going to hell

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Marvel Favre
Marvel Favre




Aantal berichten : 35

Registratiedatum : 18-01-14

Leeftijd : 28

Character sheet
Age: 19
Race: Civilian
Personality:

it looks like i'm going to hell Empty
BerichtOnderwerp: it looks like i'm going to hell   it looks like i'm going to hell Emptyzo jan 19, 2014 10:41 am

Langzaam was de avond gevallen terwijl de jonge blondine door de tuin liep, ze had de werkers naar huis gestuurd en was toe aan een avond voor haar alleen. Zuchtend ging ze zitten op de schommel die er al jaren hing en zette zich zachtjes af zodat de schommel wat in beweging kwam. Haar blik gleed naar de hemel waar al enkele sterren te zien was. Na een tijdje stond ze weer op en liep terug naar binnen. Eenmaal daar had ze meteen spijt dat ze iedereen weg had gestuurd. Het was nu te stil. Kort beet ze op haar lip voor ze besloot de keuken in te gaan. Maar ook daar was er niemand. Terwijl de keuken altijd zo gezellig was, de kokkin was een vrouw die van warmte hield en gezelligheid. Sinds een paar maand at Marvel dan ook graag in de keuken dan in haar eentje in de eetzaal. Kort sloot ze haar ogen en draaide zich zuchtend om. Misschien moest ze maar weer eens een boek uit zoeken om te lezen. Het duurde niet lang voor Marvel na de bibliotheek en de oude werk kamer van haar vader liep. Zodra ze daar aankwam zag ze al snel de brief die op het bureau lag. Een kleine glimlach verscheen op haar gezicht terwijl ze versneld naar de brief liep, aan de hand schrift zag ze al snel dat het een brief van een van haar broers was. Ze vroeg zich af wanneer de brief bezorgd was. Snel pakte ze de envelop en maakte hem open.

Zodra ze de brief er uit had gehaald begon ze te lopen. Marvel was iemand die niet stil kon zitten tijdens het lezen. Het was een raar iets maar ze had het al vanaf het moment dat ze kon lezen. Langzaam liep ze dan ook door de gangen heen terwijl ze de brief las. Af en toe lachte ze om iets wat Isaac geschreven had. Wat was het toch ook een gekkerd. Zodra ze de brief gelezen had vouwde ze hem terug dubbel en hield de glimlach op haar gezicht. Ze zou morgen meteen een brief terug sturen. Al had ze niet bepaald iets te melden in de brief. Echter duurde het niet lang voor Marvel een geluid achter haar hoorde. Kort bleef ze stil staan en hield haar hoofd kort schuin. Vervolgens draaide ze zich langzaam om en was voorbereid op iets wat ze zou zien. Maar achter haar was de lange gang leeg. Wel waren er enkele kaarsen uit gegaan. Kort bleef ze staan waarna ze haar hoofd schudde en zich weer omdraaide en verder liep. Echter duurde het niet lang voor ze weer iets hoorde. ”Hallo? Is daar iemand?” Vroeg ze terwijl ze weer achter haar keek. Een angstig gevoel gleed door haar heen toen ze het gevoel had dat iets of iemand haar bekeek. Het was vast en zeker verbeelding. Toen ze niks hoorde versnelde ze haar pas en ging terug naar de bibliotheek. Zodra ze daar was greep ze de zwaard vast die aan de muur hing en waagde zich weer een weg naar de gang. ”Misschien” Hoorde ze plots een stem zeggen. Geschrokken draaide ze zich om naar het geluid maar zag niks anders dan duisternis. Wie had in er invredesnaam de kaarsen uit gedaan. Een rilling gleed door haar heen bij de gedachten dat ze nu niet bepaald meer alleen was. ”Laat je zien!” Sprak ze terwijl ze de zwaard als een waarschuwing omhoog hield. Het duurde niet lang voor ze naast haar weer een geluid hoorde.

Snel draaide ze die kant op maar weer was er niks te zien. Langzaam liep ze naar achteren om weg te komen bij het gene dat hier was. Zodra ze zich omdraaide om weg te rennen zag ze iets in haar ooghoek. Marvel keek die kant op en stond oog in oog met een eng wezen. Een kleine gil was te horen zodra het wezen naar voren schoot. Marvel bukte en week uit waarna ze begon te rennen. Wat the hel was dat. Gehaast rende ze de gangen door en zakte op de grond achter een grote pilaar. Ze hield de zwaard dicht tegen haar aan en ademde gehaast. Een mens zou ze nog aan kunnen, maar dat. Nee, kort sloot ze haar ogen en hoopte dat het wezen gewoon weg ging. Maar het duurde niet lang voor ze een vreemde taal hoorde. Langzaam ging ze recht staan en kwam achter de pilaar vandaan en maakte een beweging met het zwaard om het wezen te raken. Maar voor ze dat ook maar kon doen was die al weg. Het duurde niet lang voor ze tegen de muur werd gegooid en het beest steeds dichter bij haar kwam. Angstig keek ze het beest aan en dook in elkaar zodra het zo dicht bij was dat het haar aan kon raken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gale Grimmiore
Gale Grimmiore




Aantal berichten : 68

Registratiedatum : 17-01-14

Leeftijd : 28

Woonplaats : Neverland

Character sheet
Age: twenty - one
Race: Assassin
Personality:

it looks like i'm going to hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: it looks like i'm going to hell   it looks like i'm going to hell Emptyzo jan 19, 2014 12:12 pm

Gale had hele duidelijke uitleg gekregen van The Creed. Hij moest het huis van de Familie Favre binnen sluipen om belangrijke documenten te stelen. Gale had het niet helemaal begreep, twee bewoners van het huis zaten zelf in The Creed. Waarom konden zij de documenten niet gewoon pakken. Nee Gale moest natuurlijk weer een opdracht krijgen die hartstikke fout kon gaan. Het meisje mocht niets weten van de Assassins omdat ze misschien dan er achter zou komen dat haar eigen broers deel er van uitmaakte. Dus om het lekker makkelijk te maken, mocht Gale zich ook niet laten zien, de documenten mee nemen, zodat een van de Favre leden het als gestolen op kon geven zodat het ook niet zou opvallen wat er met de documenten gebeurd is. Voor Gale was het allemaal veelste ingewikkeld. Ze hadden de documenten ook als gestolen op kunnen geven als een van de Favre het zelf hadden meegenomen. Soms kon Gale The Creed wel uitmoorden. Maar dat was dan weer tegen de regels en verviel Gale weer in zijn oude gewoonte wat zijn Familie gekost had. Al was dat ook niet helemaal zijn eigenlijk schuld.
Gale schudden zijn hoofd, hij werd gek van zijn eigen gedachten. Hij moest zich concentreren. Op zich was het niet heel moeilijk om het huis binnen te treden. Het enige moeilijke was dat de documenten in de Bibliotheek lagen waar het meisje, Marvel zo heette ze, vaak was. De kan was dus ook groot dat Marvel nu in de Bibliotheek was.

Met gemak was Gale het huis binnen gedrongen, hij bewoog zich in de schaduw en zorgde er voor dat hij geen geluid maakte. Dit was het betere werk naar Gale zijn smaak. Het verstoppen in de duister, het afwachten op je vijand en uiteindelijk met een verborgen mes. Maar nu moest hij zich inhouden er mochten geen doden vallen.
Zijn weg naar de bibliotheek had hij snel gevonden en zo als voorspelt was het meisje inderdaad in de bibliotheek. Maar ze waren niet alleen. Gale voelde een tweede aanwezigheid, alleen kon hij niet plaatsen waar die persoon was. Marvel voelde die ook, even dacht Gale dat ze recht naar hem keek toen ze vroeg of er iemand was. Vlug verschool hij zich achter de muur. Maar in die paar seconde had hij het monster over het hoofd gezien dat het meisje aanviel. Gale was het meisje kwijt geraakt, maar volgde het monster. Waarschijnlijk zou hij zo Marvel weer vinden. Ze renden door een paar gangen en uiteindelijk kwam hij inderdaad terecht bij Marvel die zich verscholen had achter een pilaar met een zwaard. Het arme kind zou zich nooit kunnen verdedigen tegen een Dov. Gale zag de poging die Marvel maakte om het beest te doden zwaar falen. Gale nam een flinke aanloop, het meisje was tegen de muur aangeslagen. Zonder er te lang over na te denken sprong Gale op het beest. Zijn verborgen mes stak hij in de nek van het beest die gelijk een pijn kreet uitsloeg. Het beest was niet gedood, zelfs Gale zou het beest nooit in zijn eentje kunnen doden, daar was hij veelste groot voor.
Hij belande op zijn voeten op de grond. De Dov was met de pijn bezig en in die tussen tijd rende Gale naar Marvel. 'Maak je geen zorgen ik kom je helpen.' Fluisterde Gale zachtjes tegen Marvel. Zijn capuchon hing voor zijn gezicht, waarschijnlijk zou hij haar net zo erg afschrikken als dat de Dov deed. Hij tilde Marvel op, ondersteunde haar rug en haar benen met zijn armen. Zonder enige moeite tilde hij haar op en rende hij weg. Hij ging wel minder snel dan dat hij niet iemand in zijn armen had. Maar hij had genoeg tijd om Marvel hier weg te krijgen. Het raam waar Gale door heen gekomen was stond nog open. Alleen was de Bibliotheek op de tweede verdieping van het huis. Hij stond op de vensterbank van het raam en keek naar beneden. De wagen met hooi waar hij zich eerder in verstopt had hij expres daar neer gezet zodat hij zich weer kon verstoppen als hij hier weg zou gaan.
'Vertrouw je me?' Vroeg Gale met een klein glimlachje op zijn gezicht. Zonder op antwoord te wachten sprong Gale naar beneden. Hij probeerde zich in de val om te draaien zodat hij op zijn rug zou vallen en Marvel op hem zou vallen zodat ze maar weinig van de klap zou voelen. De klap was ook niet echt fijn voor de rug van Gale, hij had liever gekreund van de pijn maar dat zou hun positie misschien verraden. Hij had zijn hand op de mond van Marvel gelegd en probeerde met hooi hun lichamen te bedekken.
'Ik vraag je om nu heel stil te zijn, hopelijk gaat de Dov weg dan en komen we hier zonder kleerscheuren vandaan.' fluisterde Gale stilletjes in haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marvel Favre
Marvel Favre




Aantal berichten : 35

Registratiedatum : 18-01-14

Leeftijd : 28

Character sheet
Age: 19
Race: Civilian
Personality:

it looks like i'm going to hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: it looks like i'm going to hell   it looks like i'm going to hell Emptyzo jan 19, 2014 2:27 pm

Het moment dat ze in elkaar gedoken tegen de muur zat dacht ze even dat dit het einde zou zijn en dat dit wezen haar dood werd. Ze had haar ogen gesloten en wachtte op het moment dat ze zich bij haar ouders zou voegen. Voor dat ook maar zou gebeuren hoorde ze een gruwelijke kreet van pijn. Hier door opende ze aarzelend haar ogen en keek op. Ze zag nog net hoe een vreemd persoon voor haar op de grond belande. Zodra de persoon op haar afkwam rennen was ze op zoek naar de zwaard die ze in de tussen tijd op de grond had laten vallen. Voor ze die ook maar kon vinden hoorde ze de woorden van de man. 'Maak je geen zorgen ik kom je helpen.' Die woorden zouden haar gerust moeten stellen maar dat deed het zeker niet. Zodra ze ook maar merkte dat de man haar op wou tillen drukte ze zich steeds meer tegen de muur aan. Wie zei dat hij te vertrouwen was. Misschien hoorde hij wel bij het dier.

Al betwijfelde ze dat. Voor ze het ook maar wist lag ze in zijn armen en rende de man er vandoor. Ondanks dat ze nu misschien beter kon tegen werken deed ze dit niet. Ze keek enkel over zijn schouder naar het dier. Nu ze er van af ging kon ze het beest veel beter bekijken. Haar ogen werden groot zodra ze zich realiseerde wat het was. Een draak! Maar maar ze waren dood, ze hoorde niet te bestaan. Toch? Misschien was dit een droom en zou ze straks wakker worden in bed. 'Vertrouw je me?' Niet begrijpend keek ze de man aan, in elk geval probeerde ze dat maar zijn capuchon zat nog steeds voor zijn gezicht. ”Hoe.. Voor ze ook maar verder kon praten sprong de man uit het raam. Kort gilde ze van schrik en voelde niet veel later hoe ze in een hooiberg belande. Ze lande dan ook op hem maar toch voelde ze hoe haar adem uit de longen geslagen werd. Natuurlijk was de klap nu minder erg omdat ze op hem lande. Deze man moest maar blij wezen dat ze niet zo zwaar was. Voor ze ook maar iets kon zeggen voelde ze zijn hand over haar mond. 'Ik vraag je om nu heel stil te zijn, hopelijk gaat de Dov weg dan en komen we hier zonder kleerscheuren vandaan.' Marvel gaf knikkend antwoord en maakte geen enkel geluidje.

Af en toe hoorde ze het geluid van het wezen maar na een tijdje was het aardig stil. Ze was het dan ook helemaal zat, vooral het feit dat ze boven op deze vreemde man lag. Marvel verschoof zich zo zacht mogelijk zodat ze van hem af kon en bewoog wat ongemakkelijk zodra de hooi in haar huid prikte. Zodra ze dan ook van de man af was draaide ze naar hem toe en probeerde naar hem te kijken wat niet bepaald lukte. ”Ten eerste bedankt voor het reden van mijn leven.” Fluisterde ze zo zacht mogelijk. ”Ten tweede, wat the hel deed je in mijn huis!” Fluisterde iets harder met een boze stem. ”Zodra mijn broers thuis zijn vertel ik ze alles en zorg ik er voor dat ze achter je aan komen.!” Dreigde ze. Helaas voor haar duurde het nog lang voor ze ook maar naar huis kwamen. Ze wist niet eens of ze wel naar huis zouden komen. Kort slikte ze bij het idee, ze zou voor altijd alleen moeten leven zolang ze geen man kon vinden. En aan wie zou ze dan invredesnaam toestemming  moeten vragen. Haar vader was dood, waarschijnlijk Adam. Hem kennende zou hij nee zeggen. Eigenlijk had hij helemaal niks over haar te zeggen. Hij zorgde niet voor haar, net zoals Simon, Samuel en Isaac. Niemand had ook maar iets over haar te zeggen. Als ze zo nadacht was haar leven eenzaam en zou dit ook zo blijven. Wat had ze aan een villa als ze er alleen woonde. Kort zuchtte ze en keek weg van de man voor ze ook maar weer terug keek. ”En geloof me ze kunnen elk moment terug komen.” Echter was er aan de klank van haar stem te horen dat dit zeker niet het geval zou zijn.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gale Grimmiore
Gale Grimmiore




Aantal berichten : 68

Registratiedatum : 17-01-14

Leeftijd : 28

Woonplaats : Neverland

Character sheet
Age: twenty - one
Race: Assassin
Personality:

it looks like i'm going to hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: it looks like i'm going to hell   it looks like i'm going to hell Emptyzo jan 19, 2014 3:06 pm

Gale was samen met Marvel uit het raam gesprongen en zorgde er voor dat ze veilig in de hooi wagen belanden met hem. Toen ze naar hem geknikt had en begrepen had waarom Gale wilde dat ze stil zou zijn liet hij haar los. Hij legde nonchalant zijn handen achter zijn hoofd terwijl Marvel nog op hem lag. Voor hem waren hooi wagens een soort tweede thuis, vaak had hij er in geslapen als hij ergens veilig in een stad moest overnachten. Of zat hij hele dagen te wachten totdat hij eindelijk kon toe slaan. Nooit had hij gezelschap met zich mee in de hooi wagen. Hij luisterde aandachtig naar de geluiden die hij hoorde buiten de hooi wagen. De Dov was overduidelijk aan het zoeken waar ze gebleven waren. Het best zou waarschijnlijk nooit nadenken over een hooi wagen. Domme dieren dat het waren. Toen de stilte eenmaal lang genoeg duurde durfde Gale wel te zeggen dat het beest waarschijnlijk weg was gegaan. Wat moest een Dov nou van een meisje zoals Marvel. Ze zou hem niet als huisdier houden en zou ook zeker niet iets kwaads hebben gedaan bij het beest. Marvel was er overduidelijk ook wel klaar mee. Ze was van hem af gegaan en naast hem in de hooiwagen gaan liggen. Ze draaide zich onhandig naar hem toe en Gale schoof een klein stukje op. Hij bleef op zijn rug liggen met zijn handen achter zijn hoofd. Kort twijfelde hij of hij zijn capuchon af moest doen. Uiteindelijk deed hij het toch maar. Hij trok de capuchon van zijn hoofd en haalde snel zijn hand door zijn zwarte krullen. ”Ten eerste bedankt voor het reden van mijn leven. Ten tweede, wat the hel deed je in mijn huis! Zodra mijn broers thuis zijn vertel ik ze alles en zorg ik er voor dat ze achter je aan komen.!” Gale beet kort op zijn onderlip om niet in lachen uit te barsten.
'Ten eerste, geen probleem. Ten tweede, dat gaat je niets aan dat zijn mijn zaken en als laatste. Ik ben niet bang voor jou broers of voor jou. Marvel.' Haar naam sprak hij langzaam uit letter voor letter. Hij grijnsde daarna kort naar haar.
[b]'Maak je geen zorgen, ik kwam niet om je ontvoeren of om dat beest op je los te laten. De zaken waar ik voor kom... Laat ik zeggen dat ik samen werk met je broers een soort van. Ik zie ze niet elke dag of zo, maar zo een keer in de zoveel tijd kom ik ze wel eens tegen. Ze hebben mij gevraagd om even een oogje in het zeil te houden aangezien ze voor langere tijd al weg zijn.'
Het was niet helemaal de waarheid al hadden haar broers wel gevraagd of hij ook even wilde kijken of alles goed ging met Marvel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marvel Favre
Marvel Favre




Aantal berichten : 35

Registratiedatum : 18-01-14

Leeftijd : 28

Character sheet
Age: 19
Race: Civilian
Personality:

it looks like i'm going to hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: it looks like i'm going to hell   it looks like i'm going to hell Emptyzo jan 19, 2014 4:21 pm

Zodra ze van hem af was gegaan en naar hem toe was gedraaid voelde ze wat bewging, wat er op leek dat deze man zich bewoog. Ze hoopte in elk geval dat het was en niet het beest dat buiten misschien nog wel rond liep, op zoek naar hen. Een kleine rilling gleed door haar heen terwijl ze daar aan dacht. Het was de lelijkste wezen die ze ooit had gezien. Eentje die ze ook zeker niet weer wou zien. Ze moest er dan ook echt achter komen hoe ze daar voor zou kunnen zorgen zodra ze daar dit achter de rug was. 'Ten eerste, geen probleem. Ten tweede, dat gaat je niets aan dat zijn mijn zaken en als laatste. Ik ben niet bang voor jou broers of voor jou. Marvel.' Ze keek hem boos aan al zou hij dat natuurlijk niet kunnen zien. ”Dit is mijn huis dus het gaat mij wel wat aan” Reageerde op hem.

Echter bleef ze verbaast stil toen hij haar naam uit sprak. Wie was dit, kende ze hem? Hoe wist hij haar naam? Al die vragen spookte door haar hoofd. ”Ik kan je makkelijk aan” Sprak ze wat beledigd, natuurlijk was dit zeker niet waar maar ze wou het zelf graag geloven.  Na die woorden sloeg ze hem tegen zijn schouder aan. In elk geval dat was haar bedoeling maar ze raakte zijn zij aan. ”En hoe ken je mijn naam, wie ben je?” Vervolgde ze snel. 'Maak je geen zorgen, ik kwam niet om je ontvoeren of om dat beest op je los te laten. De zaken waar ik voor kom... Laat ik zeggen dat ik samen werk met je broers een soort van. Ik zie ze niet elke dag of zo, maar zo een keer in de zoveel tijd kom ik ze wel eens tegen. Ze hebben mij gevraagd om even een oogje in het zeil te houden aangezien ze voor langere tijd al weg zijn.' Wat ongelovig keek ze naar de man. Hier klopte geen zak wat van, al haar broers deden ander werk.

De een was smid de ander was ridder en noem haar op. ”Wil je beweren dat je vier banen hebt?' Vroeg ze hem. Toch was ze nieuwsgierig. ”Dus je hebt ze gesproken, hoe was het met ze? Waar zijn ze nu? Hebben ze gezegd wanneer ze terug komen?” Er was duidelijk een klank van hoop in haar stem. Ze moest het weten, als ze dit wist dan zou ze er voor zorgen dat hun avond eten op tafel zou staan en ze iedereen die hen kende zou komen eten. ”Zeg alsjeblieft dat je weet wanneer ze terug komen.” Smeekte ze hem haast.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gale Grimmiore
Gale Grimmiore




Aantal berichten : 68

Registratiedatum : 17-01-14

Leeftijd : 28

Woonplaats : Neverland

Character sheet
Age: twenty - one
Race: Assassin
Personality:

it looks like i'm going to hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: it looks like i'm going to hell   it looks like i'm going to hell Emptyzo jan 19, 2014 4:53 pm

Ondanks hun gezellige praatje hield Gale alles wat om hun heen gebeurde in de gaten. Hij kon het dan weliswaar niet zien wat er gebeurde, maar met zijn oren was niets mis. De voetstappen van Dov was nog duidelijk te horen aan de andere kant. Waarschijnlijk was hij van plan om weg te gaan. Hij zal er nooit aan denken om hun te gaan zoeken in een hooi wagen. Tenzij hij een stuk slimmer was dan de meeste Dov's, maar dat betwijfelde Gale. Hij luisterde ondertussen ook nog naar Marvel. Die natuurlijk met een hoop dingen zat waar ze niets van begreep zoals haar broers en vooral met Gale. Zo nonchalant als dat hij er bij lag in de hooi wagen, gaf hij ook zijn antwoorden. Het ging haar allemaal niets aan wat Gale deed bij haar thuis. Al kon hij dit ook gebruiken. Hij kon dit gebruiken om de documenten te pakken te krijgen zonder haar te vertellen wat hij was en wat hij werkelijk kwam doen. Hij keek opzij naar Marvel. Omdat de hooiwagen niet al te groot was, lag ze best wel dichtbij, of eigenlijk lag je ze gewoon tegen hem aan. Niet dat Gale dat nou heel erg vond. Maar een gesprek houden zo, kon nog wel eens de verkeerde kant op gaan. Gale kennende en wat hij meegemaakt heeft in zijn leven.
Hij concentreerde zich weer op het onderwerp. ”Dit is mijn huis dus het gaat mij wel wat aan” Gale trok lichtjes zijn wenkbrauw op. 'Sommige dingen zijn veiliger als je het niet weet.' Antwoorden Gale simpel weg. Hij zou Marvel niet nog meer in gevaar brengen. Overduidelijk had ze al genoeg gevaar beleefd voor een dag. ”Ik kan je makkelijk aan” Gale kon niet heel hard gaan lachen want dat verraden hun. Maar een zacht gelach kwam uit zijn keel. Daarna voelde hij hoe Marvel probeerde hem op zijn schouder te stompen, wat over duidelijk zijn zij werd. Daardoor moest hij wel harder lachen, maar toen hij het gezicht van Marvel zag trok hij weer een serieus gezicht.
'Ik bedoel auw.' Zei hij zo droog mogelijk. Die arme meid kon proberen wat ze wilde, maar waarschijnlijk zou ze eerder zichzelf bezeren dan dat ze Gale zou bezeren. ”En hoe ken je mijn naam, wie ben je?” Gale probeerde die vraag te vermijden. Wat voor een logisch antwoord kon hij hier op geven. Geen eigenlijk. 'Ik ben Gale.' Stelde hij zich voor aan Marvel.

”Wil je beweren dat je vier banen hebt?' Gale trok zijn schouders op. 'Vier banen is nog al ongelovig, nee ik ben boodschapper. Ik werk voor je broers, stuur belangrijke pakketten en brieven rond met waardevolle informatie.' Vertelde Gale. Hij zag er weliswaar niet echt uit als een boodschapper met zijn wapenuitrusting, maar hij moest er iets van maken. ”Dus je hebt ze gesproken, hoe was het met ze? Waar zijn ze nu? Hebben ze gezegd wanneer ze terug komen? Zeg alsjeblieft dat je weet wanneer ze terug komen.” Het meisje wist echt niet wat haar broers deden. Eigenlijk wilde Gale haar wel de waarheid vertellen, maar hij wist dat het niet slim zou zijn. 'Ik heb je broers maar heel kort gesproken, ze hebben mij niet vertelt wanneer ze thuis komen noch waar ze heen gingen. Zelfs ik krijg niet alles van ze te horen.' Vertelde Gale, in deze sprak hij de waarheid. Gale wist niet waar ze waren of wanneer ze terug zouden komen. De kans was groot dat ze helemaal niet terug zouden komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




it looks like i'm going to hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: it looks like i'm going to hell   it looks like i'm going to hell Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

it looks like i'm going to hell

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Atmosphere :: » Skyrim :: » Woodborough-