WITH THAT SHADOW UPON THE GROUND I CAN HEAR - PEOPLE - SCREAMING OUT
May the allfather...



 



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 May the allfather...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Quinten Locim
Quinten Locim




Aantal berichten : 8

Registratiedatum : 28-01-14

Leeftijd : 27

Character sheet
Age: 17
Race: Templar
Personality:

May the allfather... Empty
BerichtOnderwerp: May the allfather...   May the allfather... Emptyza feb 01, 2014 11:18 pm


Quintus Amare Locim

▸ De klok maakte hetzelfde, haast angstaanjagende geluid als altijd. Zijn ogen volgden om de seconde de wijzer die elke keer weer dichter bij de twaalf kwam. Uren aan een stuk. Zo zat hij hier al meer dan twee uur zijn tijd te verdoen met het volgen van hetzelfde ritme van de wijzers. Tot plotseling zijn deur open ging. De koude trok onmiddellijk in de kamer. Geen blik schonk hij waardig. In plaats daarvan liet hij zijn hoofd gewoon op zijn armen liggen. Kijkend naar de wijzers. 'Mijnheer, u hebt bezoek beneden' Quinten zuchtte en ging overeind staan. De bediende hield de kamerdeur voor hem open. Rustig wandelde hij zijn kamer en de trap af naar beneden. Drie mannen, waarvan hij één kende als de leider, stonden in de woonkamer wat te praten met zijn moeder. Hij nam aan dat de twee andere mannen de bodyguards waren. Hij knikte vriendelijk naar de ouwe heer in het midden. Hij gebaarde naar Quinten om te gaan zitten. In zijn eigen huis. Heel vreemd deed het hem niet, maar heel normaal vond hij het ook weer niet. De oude heer nam de leiding. 'Dan komen we nu even ter zake. Mevrouw, mijnheer, met jullie toestemming zullen we Quinten meenemen en hem opleiden. Mochten jullie bedenktijd willen, ik blijf nog tot morgen hier.' De man keek eerst hem aan, vervolgens zijn moeder, en als laatste zijn vader. Zijn vader kwam naar zijn moeder toe gewandeld en ze zeiden iets in een onverstaanbare taal. Kennelijk over hem want ze konden hun blik niet van hem afhouden. Zijn vader stapte op de oude man af. 'Wij willen zeer graag dat u onze zoon opleidt. Quinten, stel ons niet teleur, en leer zo veel als je weet, zodat je later ons familiebedrijf kunt overnemen. Wanneer zijn de opendeurdagen trouwens?' Nu keek hij de oude man terug aan. 'Het spijt ons mijnheer, maar onze universiteit doet niet mee aan opendeurdagen. Het is een gesloten universiteit en dus zult u uw zoon de komende tien jaar niet meer terug zien.' Zijn moeder kwam naast zijn vader staan en zei weer iets tegen hem in dezelfde onverstaanbare taal. Hij zag zijn vader vaak knikken en schudden met zijn hoofd. Uiteindelijk schudde hij de ouwe heer zijn hand. 'U zult geen spijt hebben van uw beslissing.' De man keek hem vervolgens terug aan. Uit respect ging hij rechtstaan en liep hij samen met de twee bodyguards en de ouwe heer naar de koets. De ramen in de portieren werden verduisterd door donkere gordijnen. Toen boog de ouwe heer zich naar Quinten toe. 'Welkom bij de templars, Quintus. We houden je al een tijdje in de gaten, en hoewel je nog jong bent, val je behoorlijk veel op door je buitengewone goede vechttechnieken. Natuurlijk valt er nog een lange weg af te leggen voor je, en vandaag begint deze hier.' De lach om de heer zijn lippen bleef hem bij.

Met een ruk werd hij terug wakker. Badend onder het angstzweet. Zijn hand ging over zijn voorhoofd heen die gloeiend warm had gekregen. Hij hielp zichzelf zijn bed uit en ging aan het raam gaan staan. De sterren schitterden die nacht. Vervolgens ademde hij eens diep in en uit en wandelde zijn kamer uit. De gang van het kasteel was stil. Tien jaar later, was hij het nog steeds niet gewoon. De vlammetjes van de kaarsen die de gangen verlichtten sluimerden. Hij zette zijn kamerdeur op een kiertje en wandelde de trap af naar de leefruimte. Achter de deur hoorde hij nog steeds stemmen wat hem niet verwonderde. Krijgers met een nachtmissie bleven tot lang in de nacht wakker. Hij opende de deur en wandelde de leefruimte in. Verschillende blikken vielen op hem neer. "Praat maar gerust verder." Zelf ging hij plaats nemen in een éénpersoons zetel. Hij deed zijn best om het gesprek mee te volgen, wat tot zijn verbazing bijzonder moeilijk ging door zijn vermoeidheid. Eén van de krijgers wende zich tot hem en allemaal keken ze hem aan. Quinten schudde zijn hoofd. "Het spijt me, wat zei u?" De man herhaalde zijn vraag. "Ik, ik kan de slaap niet vatten. Da's gewoon alles." De man praatte, net zoals alle anderen, weer terug verder met elkaar. Ondertussen zuchtte Quinten en ging terug overeind staan. Hij wandelde de leefruimte uit en liep naar buiten. Het plein was stil en verlaten. Maar dat baarde hem geen zorgen. Hij stapte op de grote stadspoort af, hees deze wat omhoog waardoor het voor hem mogelijk was om naar buiten te gaan, en wandelde het bos vervolgens in. Hij hoorde de poort nog net achter hem dichtslaan.

De bomen omringden hem. Vanaf dat moment namen zijn ogen een beweging waar. Terstond was hij klaarwakker en liep hij achter de schaduw aan. Hij hoorde bladgeritsel boven hem wat hem duidelijk maakte dat hij of zij zich via de bomen verder bewoog. Zijn blik ving een glinstering van wat metaal op in het bladkruin. Hij rende achter het kleine beetje licht van dat moment aan tot hij vlak bij een ravijn terecht kwam. Het bos hield op vanaf dat moment. Zijn zintuigen plaatsten zich op scherp. Toen zijn ogen wat beweging waarnamen wat verderop in het bos. Hij verplaatste zich geruisloos over de grond. Dankzij zijn zachte jagerstred wist hij al vaak het gevaar te ontkomen. Zijn blik viel op de persoon in kwestie. Aan de bouw te zien was het een meisje. Maar hij wist haar niet precies ergens bij te plaatsen. Ondanks de donker die er heerste in het bos wist hij gemakkelijk haar contouren te omvangen. Hij stapte op het meisje af en legde zijn hand op haar schouder.

Het meisje schrok en haalde haar mes door zijn hand. Even verbeet hij de pijn maar weldra was het al voorbij. Dankzij z'n ruwe handen wist hij al veel pijn te doorstaan. Het meisje sprong overeind. 'Het s-spijt me meneer. Ik dacht dat u iemand anders was.' Quinten lachte. "Het is in orde. Maar wat doet zo'n jong meisje als jij hier alleen 's nachts in een donker bos? als ik vragen mag?' Het meisje keek met haar bruine ogen hem aan.

'Ik, ik ben weggelopen van huis meneer. Mijn vader sloeg mijn moeder zo vaak. En nou sloeg hij ook mij.' Ze toonde haar rechteroog die blauw zat van de slagen die ze kreeg. "Zeg maar gerust Quinten. En kom maar mee. Ik was juist van plan een wandelingetje te maken. Als je wilt kun ik je gerust onderdak aanbieden." Het meisje haar ogen blonken van geluk. Quinten beantwoorde met een lachje. Het meisje kwam nu naast hem lopen. 'Ik ben trouwens Ina.' Quinten knikte. Voor hij iets wist te verzinnen om het gesprek levendig te houden kwam Ina al af met iets anders. 'Mijn vader was een moordenaar. Ik heb hem één keer betrapt toen hij iemand vermoorde. Toen was hij kwaad op mij omdat ik hem betrapt heb. En toen hij weer even later weer terug thuis kwam was hij dronken en sloeg hij mama. Hij was vaak dronken. En de ochtend erna had hij een kater en kwam hij zijn bed niet uit. Toen werd mama kwaad op hem, en hij op haar. Er was zo vaak ruzie in huis. En mijn broer en ik waren er altijd de dupe van. Mama was dan kwaad, en papa was dan kwaad, en schold ons uit voor allerlei dingen.' Quinten knikte duidelijk tot hij door had dat ze uitgepraat was. "Dat, is inderdaad heel erg. En waar is je broer nou?" Het meisje keek hem terug aan. Voor het eerst zag hij de traantjes blinken in haar ooghoeken. 'Hij verblijft bij onze oom. Maar er was niet genoeg voedsel meer, en dus ben ik daar maar vertrokken.' Quinten knikte. "En je zegt dat je vader een moordenaar is? Is hij dan soms een assassin?" Het meisje keek hem met grote ogen aan. 'J, ja, hoe weet je dat?' Quinten probeerde het zo goed mogelijk uit te leggen wat voor het meisje verstaanbare taal was.

"Nou kijk, ik behoor tot een groep, die de mensen helpen, en de assassin's proberen uit te roeien. Het zijn gemene mensen die andere mensen doden, net zoals je vertelt over je vader." Hij keek het meisje weer terug aan. Vervolgens knikte ze wat voor hem een teken was dat hij het goed uitgelegd had. "Wat denk je er trouwens van, ik bied jou onderdak aan, en we zullen morgen eens een bezoek gaan brengen aan je broer. Vind je dit goed?" Ina's ogen blonken terug van opwinding. Ze hoefde niets te zeggen wat voor hem al duidelijk was. "We zijn er. Ik weet iemand wonen waar je gerust zult bij kunnen intrekken. Het is een lieve dame die veel over kruiden af weet. Daarom is ze ook de kruidenier van de stad. Zullen we even bij haar aankloppen?" Het meisje knikte. Quinten opende gauw weer de poort die een eind omhoog ging, en sloot ze vervolgens weer achter hen. Hij begeleide het meisje naar het huisje van de kruideniersvrouw. Hoewel het midden in de nacht was hoorde hij haar nog steeds bezig in haar huisje met het één of ander. Vervolgens klopte hij aan, en binnen enkele seconden opende ze haar deurtje. 'Kom toch binnen.' Quinten knikte dankbaar bij haar aanbod. "Ik dank u, maar ik ben zo weer weg. Maar mag ik u dit aangename gezelschap aanbieden. Het kind was alleen in het bos vannacht, ze was weggelopen bij haar ouderlijk thuis." De vrouw keek Ina aan en glimlachte vriendelijk naar haar. 'Maar natuurlijk.' "Ik dank je voor de zorgen die je op je neemt." De vrouw keek hem weer aan. 'Dat is het minste wat ik voor dit kind kan doen.' Quinten knikte dankbaar. "Ik kom haar morgen middag terug halen, we zullen samen haar broertje gaan opzoeken. Nogmaals bedankt voor de zorgen." Quinten zwaaide nogmaals naar het kind en de vrouw waarna hij weer terug richting de poort wandelde.

Opnieuw liep hij buiten de muren waar hij onmiddellijk ging patrouilleren tot hij erbij in slaap viel tegen de buitenmuur. Onder een hemel vol sterren, en het gezang van vele nachtvogels.

Open
© darren criss
Terug naar boven Ga naar beneden
http://asenia.actieforum.com/
Liliana Maldini
Liliana Maldini




Aantal berichten : 10

Registratiedatum : 25-01-14

Character sheet
Age: 22 years
Race: Templar
Personality:

May the allfather... Empty
BerichtOnderwerp: Re: May the allfather...   May the allfather... Emptywo feb 05, 2014 2:36 pm

Moe, dat was Liliana al een hele tijd. Ze bleef maar taken aanvaarden, taken die sommigen niet konden doen omdat ze nog maar beginners waren. Liliana was dat allang niet meer, ze had de opleiding gevolgd maar haar vader heeft dan uiteindelijk haar een persoonlijke trainer gegeven aangezien hij vond dat anderen haar tegen hielden. Liliana leerde dan ook veel sneller dan andere, ze was altijd een van de beste geweest. Maar dat kwam waarschijnlijk omdat templars bloed door haar aderen stroomde, haar vader was er een zijn vader ook. Liliana's bloedlijn van tempeliers was groot. De Maldini is daarom dan ook zo bekend. Kort schudde ze haar hoofd. Mensen waren bang van haar puur omdat haar vader angst aanjoeg. Met behendige vingers streek ze door haar ravenzwarte haren. Haar ijsblauwe ogen keken strak naar de omgeving. Ze was terug naar de universiteit. Ze kon nog altijd bijleren al zal dat niet snel gebeuren. Liliana was daar gewoon vooral omdat ze niet zo vaak thuis wou blijven. Heel af en toe volgde ze een van de lessen mee, maar zo vaak gebeurde dat nu ook weer niet.

Niet dat ze veel van zichzelf vond, dat de lessen onder haar waren. maar de meeste dingen die men hier leerde heeft ze zelf ook geleerd, meer zelf aangezien ze al van jongs af aan les had gekregen. een diepe zucht verliet haar keelgat. Haar ogen flitsten opnieuw naar alle kanten terwijl ze door de gangen ging. Haar blik stond neutraal terwijl haar blik recht door je ziel zou kunnen kijken. Haar hand had ze op haar handvat van haar zwaard gezet voor steun terwijl ze de univeristeit uit ging en verder stapte gewoon om haar verveling van zich af te duwen door wat te gaan rondwandelen. Af en toe kwamen er jonge mannen en meisjes om in de universiteit les te volgen. Soms keek ze mee naar hun allereerste trainingen, en vaak had Liliana moeite gehad om haar lach in te houden puur omdat het zo grappig was hoe ze begonnen te zwaaien met haar schouders. Niet dat ze eigenlijk het recht had om er mee te lachen, vroeger zwaaide ze ook zo roekeloos met haar zwaard, maar haar trainingen waren veel zwaarder geweest dan hier in de universiteit.

Terwijl Liliana verder stapte was ze diep in gedachten geweest. Nu ze er over nadacht veel kindertijd had ze niet gekregen van haar vader. natuurlijk genoeg om haar nog een rebels kind te maken, maar haar ze was altijd gehoorzamend geweest wanneer de strenge man in de buurt was. Een kleine glimlach verscheen op haar lippen bij de herinneringen hoe ze vaak kattenkwaad uithaalde en o zo onschuldig deed wanneer haar vader erachter vroeg.
Iets trok haar aandacht. Ze draaide zich half om en fronste als ze een jonge gast tegen de muur zag slapen. Toen ze beter keek zag ze dat hij van de universiteit was. Even schudde ze haar hoofd. Dat hij tijdens zijn patrouille in slaap viel was een slecht teken. Als een van de mentors dit zouden zien, wel ze zouden wel ontgoocheld zijn. Hm, ze kon dat natuurlijk voor komen. Op haar gemakjes stapte ze op af boog door haar knieën zodat ze naast hem op ooghoogte was. Een iets wat speelse grijns sierde haar lippen. Ze boog naar zijn oor toe. "ALARM WE WORDEN AANGEVALLEN" schreeuwde ze gewoon in zijn oor zonder zich in te houden en zette voor de veiligheid een stap achteruit, je weet maar nooit wat de allereerste reactie was van iemand die ruw uit zijn slaap is gewekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Quinten Locim
Quinten Locim




Aantal berichten : 8

Registratiedatum : 28-01-14

Leeftijd : 27

Character sheet
Age: 17
Race: Templar
Personality:

May the allfather... Empty
BerichtOnderwerp: Re: May the allfather...   May the allfather... Emptyvr feb 07, 2014 8:03 pm

Met een ruk schoten zijn blauwe ogen open en stond hij overeind in aanvalshouding. Zijn dolk had hij vliegensvlug uit zijn schee laten glijden en hield deze in de richting van de dame. Toen er geen gevaar vanuit zijn ogen bleek te zijn borg hij zijn dolk ook onmiddellijk terug op en verontschuldigde zich. Beleefd stak hij zijn hand uit naar de dame. "Quintus Amare Locim, tot uw dienst" Zijn blik bleef hangen op haar mantel waar duidelijk het tekentje van de templars zichtbaar was. Hij bedacht zich de jaren waarin hij zijn zegel ging ontvangen. Maar het was nog niet voor hem weggelegd. Hij moest al op zijn minst tot de betere klasse behoren. En daarvoor was vijftien jaar in dienst zijn verplicht. Maar hij vond het zo vreselijk niet. Ten slotte keek niemand tegen hem op, en kon hij in theorie al meer dan wat de beginners zouden horen te kennen. Niet dat er geen uitzonderingen waren, tenslotte was hij zelf zo geweest. Van jongs af aan kwam hij al met de dood in het leven. Dwong hij zichzelf de moordenaars uit te schakelen. En trainde hij vaak. Hij kon niet menen dat hij geobserdeerd was, maar sowieso nam zijn leven die ene wending. En nog steeds had hij er geen seconde spijt van. Zijn blik richtte zich op de templar voor hem. Inspecteerde haar lichaam waarbij hij zijn houding herstelde en haar met een ietwat vals lachje aankeek. Zijn blauwe ogen glunderden van plezier, maar verdwenen ook weer gauw met het herstellen van zijn blik. "Wat hoort een edele vrouwe als u hier bij de universiteit te doen als ik vragen mag?" De zon scheen wat stralen op zijn gelaat. Zijn ogen trokken zich samen tot spleetjes, maar zijn blik bleef op de vrouw voor zich gericht. Zijn oren vingen geluiden op wat hem bekend klonk als dat de lessen voorbij waren. Sommige templars kwamen de burcht uit. Anderen daarentegen bleven wat hangen voor de burcht met elkaar. Quinten rolde zijn ogen bij het zien van de hangjongeren. Al was hij zelf zo geweest, maar hij gehoorzaamde aan zijn leiders. Zo was hij het van jongs af aan al aangeleerd geweest. Tot slot hield hij zelf niet van ongehoorzame leerlingen. Niet veel later kwam één van de hoge heren naar buiten de jongeren op hun kop geven. Een lachje verscheen om Quinten's lippen.

~Wist geen beter einde ;s
Terug naar boven Ga naar beneden
http://asenia.actieforum.com/
Liliana Maldini
Liliana Maldini




Aantal berichten : 10

Registratiedatum : 25-01-14

Character sheet
Age: 22 years
Race: Templar
Personality:

May the allfather... Empty
BerichtOnderwerp: Re: May the allfather...   May the allfather... Emptywo feb 12, 2014 7:51 pm

Ze miste eerlijk gezegd de tijd waar ze nog jong was, nog onvoorzichtig was, zich nergens achterdochtig bij moest voelen wanneer ze over straat rende terwijl ze achtervolgt werd door enkele vrienden. De tijd waar ze haast niets tot geen verantwoordelijkheid had. Nu woog dat wel zwaar op haar schouders. Kort schudde ze met haar hoofd waardoor haar ravenzwarte haren soepel meedraaiden met de kleine bewegingen die ze maakte. De ene hand lag nog steeds op de handvat van haar zwaard voor steun omdat ze anders toch niks te doen had met haar handen. Op haar gemak stapte ze verder, had voor het moment niet echt een eindbestemming, ze zal wel zien waar ze terecht zal komen. haar cape wapperde wild als er af en toe een harde windstoot tegen haar opbotsten. Soms benijde ze de jonge mensen die op de academie zaten, de meeste waren nog steeds zorgeloos, iets dat zij niet meer had, al op vroege leeftijd gedwongen had moeten afgeven van haar vader. Even schudde ze haar hoofd om de gedachten weg te schudden.

Liliana kon de drang niet weerstaan. Daar lag er een jonge gast tegen de muur aan te zitten met gesloten ogen, hoogstwaarschijnlijk was hij in slaap gevallen. Wat eigenlijk niet hoorde en dus een slecht teken voor hem was als en van zijn mentors het zouden zien. Dus schreeuwde ze gewoon in zijn oor dat er alarm was. Het was hilarisch hoe hij recht sprong, meteen in de aanval positie en zijn dolk naar haar gericht. Lachend schud ze met haar hoofd. Dit zal ze nooit meer vergeten. "Quintus Amare Locim, tot uw dienst' Stelde hij zich beleefd voor. ' Liliana Maldini, aangenaam' Stelde zij zich dan maar voor. "Wat hoort een edele vrouwe als u hier bij de universiteit te doen als ik vragen mag?"  Een kleine glimlach sierde haar lippen. ' De academie bezoeken aangezien ik terug ben van weggeweest.' Legde ze rustig op haar gemakjes uit.' Hoorde jij niet de wacht te houden? In plaats van...' ze keek een naar de muur waar hij nog maar enkele seconde geleden had gezeten' een middagdutje te doen' Vroeg ze sceptisch met een lichte amuserende ondertoon erin.

(flut)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




May the allfather... Empty
BerichtOnderwerp: Re: May the allfather...   May the allfather... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

May the allfather...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Atmosphere :: » Skyrim :: » Fort Redacre-