WITH THAT SHADOW UPON THE GROUND I CAN HEAR - PEOPLE - SCREAMING OUT
Do I have to run and hide?



 



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Do I have to run and hide?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dean Bolton
Dean Bolton




Aantal berichten : 30

Registratiedatum : 22-01-14

Character sheet
Age: 25 years
Race: Civilian
Personality:

Do I have to run and hide? Empty
BerichtOnderwerp: Do I have to run and hide?   Do I have to run and hide? Emptyza jan 25, 2014 11:32 pm


Rustig liep de jongen over de straten. Zijn handen staken in de zakken van zijn afgedragen broek. Net zoals zijn shirt en vest was het allebei versleten. Ooit had het shirt wit gezien maar nu zat het onder de vlekken en was het eerder een soort vuil licht bruin. Dat kreeg je nu eenmaal als je geen andere kleding had om aan te doen. Dean kon dat wel kopen, mits hij het juiste bedrag had, maar zijn geld bestede hij liever aan voedsel, drinken en een onderdak. Kleding kwam daarna pas als hij genoeg over had. Geld kwam jammer genoeg niet uit de lucht vallen. Je moest ervoor werken en dat was wat hij nu deed. Hij werkte voor zijn geld. Wel op zijn eigen manier maar het was iets. Zijn blik was gefocust op een vrouw die eind in de 30 was. Aan haar kleding had ze aardig wat geld en doordat ze druk in gesprek bleek te zijn letten ze niet op haar omgeving. Dean greep op dat moment gewoon zijn kans en liep op haar af. Enkel in plaats van haar aan te spreken pakte hij in één handige beweging het geld uit haar broekzak. Ze had het wel gemerkt dat iets niets juist was, maar toen ze zich omdraaide en riep dat ze bestolen was, was Dean al lang een eind verder op tussen de massa mensen. Niemand had door gehad dat hij het was en dat wou hij liefst ook zo houden.
Hij liep gewoon verder richting één van de rustigere straten naar één van de zeer stille straten waar hij de enige was. Of toch bijna. Vanaf het moment dat hij het rustigere gedeelten had bereikt had hij al het gevoel gehad dat iets hem aan het volgen was. Hij was er enkel niet geheel zeker van of het ook effectief zo was. Het kon namelijk zijn dat hij zich druk maakten om niets maar zijn instict vertelde hem iets geheel anders.
Dean kon soms paranoia zijn, maar nu was hij er gewoon zeker van. Iemand was hem aan het volgen maar deed het met zo’n nauwkeurigheid dat het amper opviel. Jammer voor die persoon, was die toch opgevallen. Je moest nu eenmaal niet iemand stalken die het gevoel had dat er heel de tijd iemand achter hem aan zat. Toch deed hij gewoon verder alsof hij aan het wandelen was. Het net gestolen geld had hij nog in zijn hand. Hij ging niet meteen laten zien dat hij het door had. In plaats daarvan wandelde hij nog wat verder. Het geld stak hij weg in zijn broekzak, maar in dezelfde beweging haalde hij een klein mes tevoorschijn voor hij stil stond. ‘Wie ben je en waarom volg jij mij?’ de vraag werd eerst gesteld en dan pas draaide Dean zich om. Met een strakke blik keek hij naar de persoon die voor hem stond. Zijn blik ging even snel over haar lichaam heen om te zien wat hij voor zich had. Zijn vingers sloten zich harder rond het kleine mes. Het was niet groot, maar met de juiste kracht en handelingen kon het genoeg schaden aanbrengen. Als dat niet hielp kon hij natuurlijk nog steeds over gaan op zijn vuisten. Ook dat kon serieus aankomen. ‘Antwoord nu op mijn vragen of draai je om, wandel weg en laat mij met rust.’ ze moest kiezen tussen die twee mogelijkheden, een derde optie zou er niet bijkomen. ‘Natuurlijk moet je ook vertrekken nadat je geantwoord zou hebben.’ het mes hield hij iets voor zich uit terwijl zijn voeten wat verder van elkaar weg stonden zodat hij een stevige houding had. Klaar om te rennen ls het moest, maar ook om aan te vallen als dat nodig moest zijn.


& Liliana Maldini
Terug naar boven Ga naar beneden
Liliana Maldini
Liliana Maldini




Aantal berichten : 10

Registratiedatum : 25-01-14

Character sheet
Age: 22 years
Race: Templar
Personality:

Do I have to run and hide? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do I have to run and hide?   Do I have to run and hide? Emptyzo jan 26, 2014 10:52 am

Een jonge vrouw zat met een rechte rug op een pikzwarte hengst. Haar blik was strak en toonde maar weinig emotie. Haar kleding dat ze aan had sprak al voor zich. Je kon zo zien dat ze bij de templars hoorde aangezien ze het lichte harnas maar vooral hun teken droeg. Haar Ravenzwarte haren lagen als lange golven over haar schouders die af en toe voor haar ogen kwamen te zweven door de wind die ermee speelden. Een lichte zucht verliet haar keelgat toen ze die weer vluchtig wegstopte achter haar oren bij de rest van haar haren. Stilletjes kwam er een kleine glimlach op haar lippen. Na 10 jaar is ze eindelijk terug op weg naar huis. Het waren lange jaren geweest, zware jaren vooral. maar dat is nu allemaal voorbij. Al was ze niet compleet geworden zoals haar vader het had gewild, en dat kwam omdat de leermeester waar haar vader voor had gezorgd vermoord is geweest. Het was dan ook dankzij die gebeurtenis dat een andere man haar de ogen heeft weten te openen. Haar ijsblauwe ogen gleden naar de omgeving, veel was er hier niet veranderd. Enkele templars die ze tegen kwam knikten, wetend van wie zij de dochter was. De mensen op straat wisten dat maar ook al te goed, dat was dan ook de reden waardoor ze allemaal meteen -bijna letterlijk- aan de kant sprongen toen ze met haar hengst passeerde. Hoe verder ze reed hoe properder en groter te huizen werden. En na een tijdje kon je het zelf al geen gewone huizen meer noemen. Al snel verscheen het landhuis dat Liliana naar toe moest. Meteen werd ze daar begroet door haar beide ouders en enkele bedienden. Alleen de blik van haar vader, zorgde ervoor dat Liliana wist dat ze al meteen iets moest doen. Een diepe zucht verliet haar keelgat.

Nog maar juist thuis, en ze werd nu al op weg gestuurd om een weggelopen slaaf te zoeken. Heeft zij weer een geluk. yeah, not. Waarom heeft hij zolang gewacht. een slaaf zoeken was toch niet zo lastig. Blijkbaar wel aangezien hij nog steeds niet gevonden is geweest. Van kleins af aan had Liliana al het gevoel dat er geen slaven mochten bestaan, en sinds ze training gekregen heeft van die ene man is dat alleen maar sterker geworden. Toch zal ze dat niet laten zien, niemand mocht wantrouwig worden. Dus zal ze zich moeten gedragen zoals men wilt dat ze zich gedraagt, de ware dochter van de Maldini familie. Liliana keek aandachtig rond, ze had een goeie beschrijving gekregen van haar vader dus zocht ze nu overal naar een jonge gast met bruin haar en vuile kleren dat normaal gezien wist moeten zijn. Meteen verscheen er een grijns op haar gezicht toen ze hem al snel in oog kreeg. Toevallig juist op het moment toen hij een vrouw bestal. Ach dat zal ze wel later terug brengen, nu moet ze eerst hem volgen. Het volgen was gemakkelijk. Ze had geleerd om zelf te moeilijkste persoon te kunnen achtervolgen. Dus dit was een makie, ze bleef wel verborgen, maar niet perfect. Ze wou dat hij het gevoel kreeg dat hij achtervolgt werd. ‘Wie ben je en waarom volg jij mij?’ Haar grijns verbreedde zich alleen maar. Eindelijk deed hij niet meer alsof. ‘Antwoord nu op mijn vragen of draai je om, wandel weg en laat mij met rust.’ Een haast onhoorbaar gelach ontsnapte haar keel. ‘Natuurlijk moet je ook vertrekken nadat je geantwoord zou hebben.’ Nu kon ze het niet laten en lachte luid. 'ach kom op, denk je nu echt dat ik bang ga worden door die woorden?' sprak ze spottend en haalde haar glimmend zwaard uit haar schede. 'en terug kerend op je eerste vraag.' Begon ze weer met haar serene stem.' Mijn naam is Liliana Maldini, en jij bent de weggelopen slaap die ik op men allereerste dag van men wederkering al moest gaan zoeken, aangezien jij bent weggelopen van men vader' ze klakt even met haar tong terwijl ze een stap dichter naar hem toe zette. 'Dat was zeer ongehoord van jouw. Had je nu serieus gedacht dat ze je niet meer zouden zoeken of zouden vinden?' Vroeg ze sceptisch en keek hem geamuseerd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean Bolton
Dean Bolton




Aantal berichten : 30

Registratiedatum : 22-01-14

Character sheet
Age: 25 years
Race: Civilian
Personality:

Do I have to run and hide? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do I have to run and hide?   Do I have to run and hide? Emptyzo jan 26, 2014 1:36 pm


Dean had moeten weten dat dit eraan zat te komen. Hij had geweten dat dit eraan zat te komen maar hij had zich wel iets of wat voorbereid op dit moment. De persoon die hem gevolgd had herkende hij niet. Sommige trekjes kwamen hem bekend voor maar hij had de link niet meteen kunnen leggen. In plaats daarvan wachten hij rustig af met het mes in zijn handen. Voor hetzelfde geld had ze gewoon gezien dat hij iemand had bestolen. Als dat het geval zou zijn geweest had hij het geld toch niet terug gegeven. Hij had het op het moment te hard nodig. Eén wenkbrauw trok hij op bij haar bijdehante opmerking. ‘Ik had ook niet verwacht dat je er schrik van zou krijgen.’ antwoordde hij terug. Zijn ademhaling wist hij aardig rustig te houden, net zoals zijn hart. ‘Ik verwacht enkel dat jij je eraan houd.’ hij had geen zin in een grote confrontatie, maar die zat er niet in. Dat werd hem later duidelijk. Het werd echter al snel duidelijk toen dat ze haar zwaard boven haalde en hij en nog steeds stond met een…mes. Wel dit was zeer eerlijk. Zijn gezicht wist hij echter ook strak te houden. Met half dicht geknepen ogen keek Dean het meisje aan. Ze stelde zich voor als Liliana Maldini en toen wist hij al van waar hij ze kende. Ze was de dochter van zijn vorige ‘Meester’. Ook al had hij haar nog nooit gezien, zelfs niet op foto, hij had wel al wat over haar gehoord. Als je dagen lang in een huis opgesloten zit. Jaar in jaar uit. Dan kom je nu eenmaal zaken te weten. Soms zelfs zaken die je niet hoorde te weten, en zo was Dean veel te weten gekomen. Liliana had uitgelegd wat ze kwam doen, maar ze had die woorden verspilt. Natuurlijk wist hij wat ze kwam doen. Het stond bij wijzen van spreken op haar voorhoofd. Ze was hier om hem terug te brengen. Mooi niet dat, dat ging gebeuren. Geen denken aan. Het leven op straat was niet alles, maar hij ging niet terug. Wie weet wat er hem dan te wachten stond. Hij zou dan niet gewoon een dag of twee zonder eten en drinken moeten leven. De straf zou wat erger zijn dan dat, en eerlijk gezegd had Dean geen zin om daarover na te denken. ‘Maar natuurlijk kom je mij terug halen. Je vader moet mij vast wel hard missen. Ik durf te wedden dan hij s’avonds in bed wakker ligt en moet huilen omdat ik weg ben.’ de sarcasme waarmee hij dat uit sprak drupte er bijna vanaf. Geen moment had hij zijn blik van haar afgehaald, en dat was hij ook niet van plan. Hij had geen schrik van haar, en dat ging hij laten zien ook. ‘Wel zeg je vader maar dat deze stoute slaaf niet terug komt.’ nu pas zetten hij één stap naar achter. Misschien moest hij maar gewoon wegrennen in de hoop dat hij sneller kon zijn dan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liliana Maldini
Liliana Maldini




Aantal berichten : 10

Registratiedatum : 25-01-14

Character sheet
Age: 22 years
Race: Templar
Personality:

Do I have to run and hide? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do I have to run and hide?   Do I have to run and hide? Emptyzo feb 02, 2014 3:57 pm

Liliana was dus echt niet in een goeie stemming - al liet ze dat niet zien. je zou het niet meteen beseffen wanneer ze geïrriteerd is; Daarom moet je dan ook oppassen omdat je dan niet weet waar haar grens is en wanneer je die heb overschreden. haar ijs blauwe ogen laat ze over hem geen glijden, bestudeerd hem en nam alles goed in haar op.
Waarom moest zij dit ook al weer doen? Oja omdat de anderen een simpele slaaf maar niet konden vinden en vangen. Ze zijn allemaal soft geworden. Dus zij moest het vuile werk weer opknappen. Liliana had nochtans zo gehoopt dat ze gewoon in de zetel had mogen ploffen na haar lange maar ook zeer vermoeide reis. ze had Beter moeten weten. Haar vader hield niet van luiaards hij zou altijd wel iets weten te verzinnen als je niks te doen had. Lili sprak uit ervaring. Ze moet toegeven dat de slaaf lef heeft, maar de kans is groot dat hij haar zal onderschatten puur omdat ze een meisje is. Iedereen doet dat, degene die dat doen hebben wel allemaal er spijt van gekregen. De jonge dame moest lachen. Ze zal zich heus er niet aanhouden aan die belofte van hem. Dat bewees ze door haar vlijmscherpe zwaard uit de schede te halen en het naar hem te richten. wat erger zijn dan dat, en eerlijk gezegd had Dean geen zin om daarover na te denken. ‘Maar natuurlijk kom je mij terug halen. Je vader moet mij vast wel hard missen. Ik durf te wedden dan hij s ’avonds in bed wakker ligt en moet huilen omdat ik weg ben.’ Ze draaide even met haar ogen. Liliana hoopte echt dat dit geen slaaf is dat over alles moeilijk gaat doen. Dan kon ze even goed een nieuwe slaaf kopen, eentje die gewoon deed wat er gevraagd werd. 'Ach doe toch normaal joh, ik weet heus ook wel hoe mijn vader is tegen zijn slaven' Nu kon je wel degelijk zien dat ze geïrriteerd begon te raken dat aanduidde dat ze haar geduld begon te verliezen. -wat geen goed teken was.- Ja Liliana was niet akkoord over de manier hoe haar vader met zijn slaven om ging, maar het bleef haar vader en niemand sprak slecht over hem waar zij bij was zonder gewond te geraken. ‘Wel zeg je vader maar dat deze stoute slaaf niet terug komt.’ Liliana kneep haar ogen tot spleetjes toen hij een stap achteruit zette, haar spieren waren allemaal al opgespannen. 'Ten eerste, waag het niet nu weg te lopen, ik haal je zo weer in dus stel me niet op de proef.' Haar ijsblauwe ogen stonden nu kil en leken wel gaten in hem te boren. 'En ten tweede, je bent zijn slaaf niet meer. hij had je gekocht voor mij, en u ik er ben, ben jij officieel mijn slaaf' Rustig keek ze hem aan. hij gaat er zo aan als hij er nu vandoor ging, ze was echt niet zo streng als haar vader maar ook zij heeft haar limiet van wat ze nog kan aanvaarden en wat niet. En weg lopen van haar stond bij het NIET aanvaarden op haar lijst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean Bolton
Dean Bolton




Aantal berichten : 30

Registratiedatum : 22-01-14

Character sheet
Age: 25 years
Race: Civilian
Personality:

Do I have to run and hide? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do I have to run and hide?   Do I have to run and hide? Emptyzo feb 02, 2014 4:22 pm



‘Ik moet normaal doen?’ met één vinger wees hij naar zichzelf. ‘Ik ben hier niet degene die slaven in huis neemt. Die kleine kinderen koopt om ze vervolgens tot slaaf te maken!’ het was niet normaal. In zijn ogen was het toch niet normaal. Hij had vaak gezien hoe dat een kind gekocht werd en eerst niet deed wat hem of haar gevraagd werd, maar uiteindelijk veranderde dat. Ze gaven op en accepteerde het leven dat ze hadden. Jammer voor iedereen was Dean niet zo. Hij deed wat hem gevraagd werd, maar hij had het niet geaccepteerd. Dean haalde diep adem om zelf weer rustig te worden. Het had echter geen effect. Hij was kwaad. Kwaad omdat hij eindelijk vrijheid had en het hem weer ontnomen ging worden. Niet dat, dat het enige was. Om precies dezelfde reden had hij ook schrik. Hij wou gewoon niet terug naar zijn oude leven maar het zag er niet naar uit dat hij iets te willen had. Het had nooit uit gemaakt wat hij wou, dus waarom zou het nu wat uitmaken?
Ze waarschuwde hem om niet weg te lopen en als hij het toch deed dat ze hem makkelijk in kon halen. Dean besloot daar maar niets over te zeggen. Misschien was het inderdaad zo en als dat zo was kwam hij er maar al te snel achter. Het was niet het beste idee, maar wat maakte het uit. Gewoon mee gaan was ook niet het beste idee. Toch bleef hij nog staan en wachten hij tot haar uitleg gedaan was. Bij haar tweede punt werden zijn ogen groot van verbazing. Ergens was hij blij, maar langs de andere kant ook weer niet. Dean was namelijk nog steeds niet helemaal vrij. Dus hij was niet meer van haar vader? Dat was in ieder geval al één positief iets. Toch vergat Lilliana iets heel belangrijk, en waarschijnlijk ging ze er ook niet meer akkoord maar toch. Dean was van niemand. Na al die jaren was hij eindelijk weg geraakt omdat zijn meester onvoorzichtig was geworden. Hij had gedacht dat de jongen nu geen actie meer zou ondernemen om nog te ontsnappen. Jammer voor hem was dat niet zo geweest. Hij wende zijn blik echter af toen ze had gezegd dat hij nu van haar was. Dat mensen dit zelfs goed konden keuren. Zacht schudde Dean zijn hoofd voor dat hij haar weer aan keek. ‘Je hebt het verkeerd, ik ben van niemand. Ik heb het recht om vrij te zijn.’ hij had de zin nog maar net uitgesproken of hij draaide zich om zodat hij weg kon rennen, en dat was ook precies wat hij deed.  Het kon goed zijn dat hij geen kans maakte, dat ze inderdaad sneller was maar hij kon het niet laten om het te proberen. Nu hij eindelijk vrij was ging hij dat niet zomaar veranderen. Hij ging zich niet gewoon overgeven. Als Lilliana hem wou hebben moest ze er wat voor doen. Zo snel dat de jongen kon probeerde hij weg te rennen en ervoor te zorgen dat Lilliana hem uit het oog verloor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liliana Maldini
Liliana Maldini




Aantal berichten : 10

Registratiedatum : 25-01-14

Character sheet
Age: 22 years
Race: Templar
Personality:

Do I have to run and hide? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do I have to run and hide?   Do I have to run and hide? Emptyzo feb 02, 2014 5:50 pm

Ugh slaven, waarom moeten die altijd zo irritant doen. Ja oke, misschien begreep zij het niet. Iedereen wou hun vrijheid, maar haast niemand had die hoor, zelf de rijke mensen waren gebonden aan enkele anderen die meer macht hadden dan zij. Liliana is voorbeeld gebonden aan haar vader, en hij is gebonden aan de templares, al was liliana dat nu ook wel. Niemand was technisch gezien vrij. Even sloot ze haar ogen om wat kalm te worden. Ze mocht niet geirriteerd geraken, maar deze slaaf maakte het haar nou niet echt zo simpel. Ze zal hem moeten meenemen naar huis, en als straf zal hij haar brandmerk moeten dragen. Lili had wel enkele andere persoonlijke slaven, maar geen enkele heeft haar brandmerk gekregen maar dat kwam omdat ze deden wat er van hen gevraagt werd. De jonge dame moest alleen de brandmerk gebruiken voor ongehoorzame slaven, en dan nog probeerde ze dat eigenlijk zo goed mogelijk te vermijden. ook nu had ze dag geprobeerd maar haar vader dwong haar haast met zijn autoriteit die hij over haar had. Ze moest of ze dat nu wou of niet.

Dus als de slaaf terug op de plaats is waar hij hoorde zal ze hem meteen brandmerken. iets waar ze niet graag naar vooruit zag. Een diepe zucht verliet haar keelgat. Ze wou gewoon naar huis, waarom moest deze gast gewoon niet meewerken. Dit hij dit expres ofzo, nouja nee hij wou zijn vrijheid ugh. ‘Ik moet normaal doen?’ met één vinger wees hij naar zichzelf. ‘Ik ben hier niet degene die slaven in huis neemt. Die kleine kinderen koopt om ze vervolgens tot slaaf te maken!’ Natuurlijk weet Liliana dat hij daar een punt heeft, maar zo is het leven. Haar ene hand zet ze in haar zij. 'Ik ook niet, dat is men vader. Typisch jullie, jullie denken meteen het slechtste over rijke mensen zoals ik' Verontwaardigd snuift ze. Daarom wou ze liever helemaal geen slaaf, maar haar vader stond erop. De slaven dachten altijd dat de rijke kinderen geluk hebben. Alleen was dat helemaal niet zo! Er werd meteen al verantwoordelijkheid op de kinderen hun schouders gezet vanaf dat ze een bepaalde leeftijd hadden bereikt.

. ‘Je hebt het verkeerd, ik ben van niemand. Ik heb het recht om vrij te zijn.’ Opstandige slaven! Kwaad keek ze hem aan, wie denkt hij wel niet wie hij was. Die gast weet hoogstwaarschijnlijk niet genoeg wie ze was. Liliana stond niet zonder reden bekend in de omgeving. Ze was zelf als jong meisje bekend geweest aangezien ze skills had dat meiden niet hoorde te hebben, alleen de assassin's. Liliana vloekte pissed toen ze meteen zag dat hij er vandoor was. Zonder nog te aarzelen begon ze achter hem aan te lopen, zag dat hij ergens afsloeg, dus ze deed wat ze zo graag deed. Met een behendige beweging sprong ze op iemand zijn rug die juist toevallig voorover boog, ze lande op een verkoopkar en liep dan recht op de muur van een huis en greep zo het raam vast en trok zich omhoog tot ze op het dak stond. Meteen rende ze langs de rand van de daken zodat ze de weggerennen slaaf strak in de gaten kon houden. haar ogen draaiden wat verderop om te zien hoe ze het best hem kon pakken. Haar grijns verbreedde toen ze zag wat ze moest doen. Haar pas versnelde ze terwijl ze haar ademhaling zo goed mogelijk onder controle probeerde te behouden, met haar volle kracht sprong ze van het dak vanaf dat de slaaf op de plek was waar ze hem hebben moest. Ze greep optijd een ijzeren bar, liet zich daar aan slingeren en liet los waardoor ze recht op hem terecht kwam, hij met zijn gezicht op de grond en zij al zittend op zijn rug. 'I told ya' sprak ze neutraal. Even keek ze kil rond naar de starende mensen die meteen wegkeken nadat ze het teken op haar kleding had gezien dat ze een templar was. 'Ga je nu mooi mee met mij of moet ik je letterlijk meesleuren?' Vroeg ze nog steeds even neutraal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean Bolton
Dean Bolton




Aantal berichten : 30

Registratiedatum : 22-01-14

Character sheet
Age: 25 years
Race: Civilian
Personality:

Do I have to run and hide? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do I have to run and hide?   Do I have to run and hide? Emptyzo feb 02, 2014 6:16 pm

Het was niet dat Dean erom stond te springen om terug te gaan. Wie weet wat hem daar allemaal op hem stond te wachten. Hij was namelijk ontsnapt en vervolgens had hij ook nog geweigerd om terug te komen. Het waren niet echt de zaken waar ze blij om gingen zijn. Maar dan nog, wat hadden ze verwacht? Dat hij gewoon terug zou gaan? Dat hij met plezier naar daar ging gaan zonder tegen te werken. Als dat het geval was moesten ze echt leren hun hersenen te gebruiken. Toen ze durfde te beweren dat ze niet zoals haar vader was rolde Dean met zijn ogen. Natuurlijk was ze niet zoals hem. ‘Ho nee, het zijn niet enkel de rijken, de arme zijn even erg.’ ze moest zich niet zo aangesproken voelen. Het waren niet enkel de rijke mensen die het leven van andere konden vernielen, maar ook de armen. Het waren namelijk de arme die dat zijn familie hadden vermoord. De enige reden dat ze Dean hadden laten leven was omdat ze dachten veel geld aan hem te kunnen verdienen en ze hadden gelijk ook. ‘En je mag ook niet vergeten dat je zelf kiest hoe je bent.’ Met een doordringende blik keek Dean Lilliana aan zonder zijn ogen van haar af te halen.
Vervolgens had de jongen gedacht dat hij wel weg kon geraken ondanks haar waarschuwing. Zelf was hij aardig snel en dus had hij gedacht dat hij wel een kans had gemaakt. Hij was namelijk vaker een straat in gegaan, ging tussen de mensen door in de hoop haar zo te verliezen. Dean had dan ook gedacht dat ze weg was geweest toen hij haar nergens meer zag. Toch had hij het zeker voor het onzekere genomen en nog even verder gerent tot hij dacht dat hij haar wel kwijt zou zijn geraakt. Zijn pas had hij vertraagd, en dat was misschien wel het domste dat hij had kunnen doen. Vanuit zijn ooghoeken zag hij Lilliana aankomen. Ze was te snel om er echt op te kunnen reageren en voor Dean het goed besefte lag hij op de grond en zat Lilliana op zijn rug. De landing was niet bepaald zacht geweest, en een kreun van pijn had zijn mond verlaten.  Zijn ogen had hij voor even dicht geknepen voor hij vluchtig om zich heen keek. Mensen keken wel, maar niemand deed ook maar aanstalten om te helpen. Hij had nog een poging gedaan om haar af zijn rug te krijgen, maar dat gaf hij al snel op. Dean zuchten nog luid voor hij zijn lichaam liet ontspannen. Het had geen zin om zich te verzetten, dat had hij nu wel door gehad. ‘Ik zal wel meekomen.’ zei hij zacht. Lilliana moest echter niet denken dat hij het hierbij zou laten. Nu had ze dan misschien gewonnen, maar dit was lang niet het einde. ‘Als je van mij af zou gaan kan ik recht staan.’ Dean probeerde haar zo goed mogelijk aan te kijken. Op zijn gezicht was geen enkele emotie te zien. Waarom zou hij ook? Het was niet dat hij gelukkig was op het moment, en hij gunde het haar niet om te laten zien hoe hij zich nu werkelijk voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liliana Maldini
Liliana Maldini




Aantal berichten : 10

Registratiedatum : 25-01-14

Character sheet
Age: 22 years
Race: Templar
Personality:

Do I have to run and hide? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do I have to run and hide?   Do I have to run and hide? Emptywo feb 05, 2014 11:54 am

Ze Bleef hem maar aankijken, niks ontging haar. binnensmonds vervloekte ze van alles en nog wat, waarom moest zij weer een rebelse slaaf krijgen. Liliana wist nu al dat hij altijd problemen zal geven. Daardoor zal ze zich gedwongen voelen om zijn vrijheid af te nemen; De andere slaven die liliana had mochten gaan en staan waar ze willen, ze mochten zelf uit het landhuis mits toestemming van haar natuurlijk. Als ze zich gedroegen zou je haar maar zelden 'nee' horen zeggen. Deze slaaf zal eerst haar vertrouwen terug moeten winnen, en door de actie die hij ieder moment gaan doen zal het vertrouwen terugwinnen zeer lastig zijn. liliana is sowieso wantrouwend. ‘Ho nee, het zijn niet enkel de rijken, de arme zijn even erg.’ Natuurlijk zijn armen ook slecht, alleen zien sommigen dat gewoon niet. Het is een wonder dat hij dat wel zien. ‘En je mag ook niet vergeten dat je zelf kiest hoe je bent.’
Liliana draaide met haar ogen. Heeft hij nou serieus die zin uitgesproken. 'Daar zou ik normaal mee eens zijn. Jij denkt dat he makkelijk is om te kiezen wat je wordt. Maar hoe kan je nou kiezen als je ouders vanaf je geboorte al beslissen wat je wordt, en ze bij het opgroeien je pushen zodat je gedwongen bent om die ene weg te volgen' sprak ze sceptisch. Dat was het leven van vele rijke kinderen, ze werden gekneed tot wat hun ouders hen willen hebben. En veel zouden ze er niet aan kunnen doen.

Het was zo voorspelbaar wat hij ging doen. Zelf al waarschuwde ze hem nog, in zijn hoofd had hij zijn beslissing al genomen. En rebelse slaven zijn zeer koppig. Daar ging hij dan. De slaaf had zich met een ruk omgedraaid en was nu aan het wegrennen. Zij getraind voor achtervolgingen rende op haar eigen manier over de daken en belande na een tijdje licht hijgend op de rug van de slaaf die met zijn gezicht de grond raakte. Het was logisch dat niemand iets durfde te doen, de mensen wisten wie ze was. ‘Ik zal wel meekomen.’ zei hij zacht.
Kort knikte Liliana en stapte van hem af. Trok hem omhoog en bond zijn handen achter op zijn rug' Ik heb je nog zo gewaarschuwd' zuchtte ze duidelijk hoorbaar dat ze dit niet uit vrije wil deed. Ze begeleide hem tot bij haar zwarte hengst en wees naar hem dat hij op de bruine naast die van haar moest klommen, terwijl ze dat zelf ook deed. Lili weet dat haar vader gaat zitten klagen dat een slaaf het recht niet had om op een paard van een ridder te mogen zitten. Voor de jonge dame is een paard voor iedereen, slaaf of ridder. En de weg naar huis was te lang om te voet in een dag af te leggen 'je had niet moeten weglopen' mompelde ze meer tegen zichzelf dan tegen de jonge gast. Haar vader zou nu waarschijnlijk staan wachten met de zweep... Ze zal proberen dat te voorkomen en met hem praten.
Een bedenkelijke frons verscheen op haar voorhoofd, hoe gaat ze dat doen...'Ik weet trouwens je naam nog niet' via haar ooghoeken kijkt ze hem afwachtend aan. Het is namelijk zijn keuze of hij het wilt vertellen of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean Bolton
Dean Bolton




Aantal berichten : 30

Registratiedatum : 22-01-14

Character sheet
Age: 25 years
Race: Civilian
Personality:

Do I have to run and hide? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do I have to run and hide?   Do I have to run and hide? Emptywo feb 05, 2014 3:26 pm


‘Denk je dat ik zoveel andere keuzes had? Ik heb niet kunnen kiezen wat ik werd, ik werd ook gepushed om één bepaalde weg te volgen enkel was het bij mij niet op de meest vriendelijke manier. Heb jij als kind van 8 uren per dag op de grond gezeten met een borstel om de grond te schrobben? Voor die zaken heb ik ook niet gekozen, maar toch ben ik niet van plan om het als normaal te gaan bezien. Laat staan dat ik mij ga laten doen gewoon omdat jullie dat willen. Ik zal blijven vechten voor mijn vrijheid en niemand kan er wat aan veranderen. Je vader niet maar jij ook niet.’ met een strakke blik keek Dean naar haar. Het was iets waar hij zeker van was, en zijn gezicht stond vast beraden. Alles wat hij zei meende hij. Ze mochten hem zo vaak slaan als ze wilden, hem vernederen zo hard dat ze wilden maar dat ging niets veranderen, helemaal niets. Dean wou vrijheid en ooit ging hij die krijgen, wat dat hij er ook voor moest doen. Hij was koppig genoeg om te blijven doorzetten. Wat hem wel irriteerde was het feit dat Lilliana dacht dat ze zo’n verschrikkelijk leven had. Als ze ook maar even van plek konden veranderen.
Toen dat Lilliana hem echter op de grond had weten te krijgen en hij nergens heen kon besloot hij zich voor toen over te geven. Er was niets dat hij nog kon doen. Zij was degene die bewapend was en hij had totaal niet. Ze had Dean ook nog terug recht getrokken en dan zijn handen op zijn rug vast geboden. Met tegen zin had hij haar laten doen terwijl dat hij haar geen enkel moment aan keek. Hij moest toegeven dat hij zich soms misschien schaamde om wat hij was. Langs de andere kant was het niet nodig, want niemand lette werkelijk op hem. Hij liep er maar wat bij voor de vuile klusjes te doen.
Het moment van koppig zijn was voor even gedaan want hij volgde Lilliana maar gewoon toen ze verder ging, op weg naar twee paarden. Dean zijn ogen gingen van het bruine paard naar Lilliana zonder ook maar iets te bewegen. Hoe was hij van plan om op dat beest te geraken zonder dat hij zijn handen kon gebruiken? Zonder er iets over te zeggen bleef hij staan. Ze moest haar fout zelf maar in zien, hij ging het haar niet zeggen. Misschien moest hij maar eens beginnen met gewoon helemaal niets te zeggen, dan kon hij ook niets verkeerds zeggen. Waarschijnlijk zou dat echter ook niet goed zijn want zeg nu zelf; alles wat hij deed was verkeerd. Nog steeds had hij niets gezegd terwijl dat Lilliana wel wat had gemompeld. In plaats daarvan had Dean om zich heen gekeken. Hij had geprobeerd om iemands blik op te vangen in de hoop dat er iemand zou helpen maar niets. Pas toen het niet werkte en ze vroeg om zijn naam keek Dean Lilliana aan. ‘Dit meen je niet serieus?’ vroeg hij verbaast. Eerst ging ze hem op de grond duwen, hem dwingen om terug te gaan. Om terug naar zijn oude leven te gaan dat hij zo haatte om vervolgens zijn naam te vragen. Dacht ze dat het alles zou veranderen als ze zijn naam wist. 'Dean.' zei hij uiteindelijk met een zucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Do I have to run and hide? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do I have to run and hide?   Do I have to run and hide? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Do I have to run and hide?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Atmosphere :: » Skyrim :: » Woodborough-